از سیستم نورپردازی بازی Bloodborne در Dark Souls 3 استفاده شده است
فرام سافتور پیش از تولید Dark Souls 3، چندین بار روی کنسول پلیاستیشن 4 کار کرده و تجربه به دست آورده است. علاوه بر بازی Bloodborne، این استودیو همچنین نسخه بازسازیشده Dark Souls 2 را هم برای پلیاستیشن 4 تولید کرد. با توجه به انجام این کارها، میتوان تاثیر آنها را در بازیهای بعدی این استودیو مشاهده کرد. وبسایت
دیجیتال فاندری
طی روزهای گذشته قسمتی از بازی
Dark Souls 3
که برای کنسولهای نسل هشتم و رایانههای شخصی تولید شده را تجربه کرده است. یکی از خصوصیات جالب این بازی از نظر این وبسایت، تکنولوژی نورپردازی بازی بلادبورن است که سازندگان در Dark Souls 3 هم از این تکنولوژی مشابه استفاده کردهاند:
مانند محصول قبلی فرام سافتور، نور براساس زره و جنس لباس بر روی اجسام ساطع میشود. از میان حفرههای خالی قلعهها و ساختمانها، میتوانید عبور نور را مشاهده کنید. علاوه بر این، سایهها هم به صورت پویا برای اشیا طراحی شده است.
بازی Dark Souls 3 که مانند قسمتهای قبلی توجهات زیادی را به خود جلب کرده، در ماه فروردین یا اردیبهشت سال ۱۳۹۵ برای پلتفرمهای
پلیاستیشن 4
،
ایکسباکس وان
و در تاریخی دیگر برای
رایانههای شخصی
منتشر خواهد شد. علاوه بر این، طی روزهای گذشته
تصاویر جدیدی از بازی Dark Souls 3
منتشر شد که اگر این مطلب را از دست دادید، میتوانید از طریق زومجی به مشاهده آن بپردازید.
منبع: VG247