نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

سونی پرسش‌نامه‌ای در مورد امکانات درخواستی کاربران پلی‌استیشن 4 تهیه کرده است

سونی یک نظر‌سنجی جدید برای کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 تدارک دیده که شامل سوالاتی در مورد امکانات مورد انتظار طرفداران این کنسول است. این امکانات شامل مواردی مثل اضافه شدن بازی‌های کلاسیک پلی‌استیشن، تغییر نام‌کاربری شبکه PSN و چند گزینه دیگر است که در ادامه مطلب زومجی می‌خوانید.
نظر‌سنجی سونی اولین بار توسط یکی از کاربران سایت NeoGAF منتشر شد و گزینه‌های زیادی در آن به چشم می‌خورد که از مدت‌ها پیش کاربران پلی‌استیشن 4 خواستار اعمال برخی از آن‌ها بودند. یکی از موارد حاضر در لیست، اضافه شدن بازی‌های کلاسیک پلی‌استیشن 1 و 2 است که به طور حتم در صورت عملی شدن می‌تواند رقیبی جدی برای Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان باشد. امکان تغییر نام کاربری در شبکه پلی‌استیشن (PSN) نیز یکی دیگر از موارد حاضر در نظر‌سنجی است و انتظار می‌رود با استقبال خوب کاربرانی روبرو شود که از مدت‌ها پیش خواستار اضافه شدن آن بودند. سونی همچنین در نظر‌سنجی جدید اهمیت زیادی برای ظاهر کنسول خود قائل شده و خواستار نظرات کاربران در مورد اضافه کردن امکان استفاده از تصاویر پس‌زمینه دلخواه شده است. اضافه شدن لیست آرزو‌ها به فروشگاه رسمی سونی نیز یکی دیگر از موارد حاضر در فرم نظر‌سنجی است که البته این ویژگی در نسخه مرورگر فروشگاه دیده می‌شود.
2955787-8284038279-14458 لیست نظر‌سنجی سونی
سونی ماه پیش آپدیت بزرگ 3.0 را برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه کرد که قابلیت‌هایی همچون امکان اشتراک گذاری ویدیوها در توییتر و بهبود استریم بازی‌ها در یوتیوب را فراهم می‌کرد و همچنین فضای آنلاین کاربران این کنسول را از ۱ به ۱۰ گیگابایت افزایش می‌داد. حال سونی نظر کاربران را در مورد تاریخ عرضه آپدیت بعدی خواستار شده که امکان انتخاب از بین بازه تاریخی اواخر ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ را در بر می‌گیرد. کنسول پلی‌استیشن 4، هنوز هم موفق‌ترین کنسول نسل هشتمی است و ماه پیش نیز توانست رتبه اول فروش خود در بازار آمریکا را (با استناد به NPD) حفظ کند. پلی‌استیشن 4 همچنین محبوب‌ترین کنسول برای اجرای آثار بزرگ امسال مثل NBA 2K16، Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و FIFA 16 بوده است. البته با نزدیک شدن به تعطیلات سال نوی میلادی، احتمال دارد تا این برتری با عرضه آثاری مثل Rise of Tomb Raider و Halo 5: Guardians کمی از طرف کنسول ایکس‌باکس وان تهدید شود. نظرات خود را در مورد نظر سنجی سونی با زومجی در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده