نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تماشا کنید: قسمت دوم بازی Minecraft: Story Mode منتشر شد

تل‌تیل گیمز، سازنده بازی اپیزودیک Minecraft: Story Mode، در یک اقدام غیر منتظره، قسمت دوم این بازی را منتشر کرد. این قسمت، تنها دو هفته پس از انتشار قسمت اول در دسترس علاقمندان قرار گرفت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
دیروز و در یک اقدام غیر منتظره، تل‌تیل گیمز، قسمت دوم بازی Minecraft: Story Mode را منتشر کرد. این قسمت Episode 2: Assembly Required نام دارد و از امروز بر روی تمام پلتفرم‌ها در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر قسمت دوم بازی را مشاهده کنید:

|

بازی Minecraft: Story Mode, اولین بازی از دنیای Minecraft است که برای یکی‌ از کنسول‌های نینتندو منتشر می‌شود اما هنوز هیچ‌گونه تاریخ انتشاری برای این بازی بر روی کنسول Wii U نینتندو اعلام نشده است. شما در بازی Minecraft: Story Mode که قرار است در ۵ قسمت منتشر شود، در نقش قهرمانی به نام جسی (که هم می‌تواند مرد باشد و هم زن) قرار می‌گیرید و در دنیای اورورلد سفری پر از ماجراجویی را آغاز می‌کنید. قسمت دوم بازی Minecraft: Story Mode هم‌اکنون برای پلتفرم‌های  پلی‌استیشن 4،پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، رایانه‌های شخصی‌، مک،  iOS و اندروید در دسترس است. منبع:IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده