نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

احتمال انتشار Titanfall 2 در سال مالی‌ آینده EA

کمپانی الکترونیک آرتز تنها ساعاتی‌ پس از اینکه وینس زامپلا، رئیس ری‌اسپاون (سازنده بازی Titanfall) گفت که سال ۲۰۱۶ سال بزرگی‌ برای مجموعه تایتان‌فال خواهد بود، تلویحا اعلام کرد که قسمت دوم بازی Titanfall به احتمال زیاد سال مالی‌ آینده منتشر خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
شب گذشته، بلیک یورگنسن، رئیس بخش مالی‌ کمپانی الکترونیک آرتز در مصاحبه‌ای هنگامی که از وی سوال شد که الکترونیک آرتز برنامه دارد چه بازی‌هایی را در سال مالی‌ ۲۰۱۷ منتشر کند، گفت:
شما باید انتظار یک بازی دیگر از مجموعه Battlefield را داشته باشید. ما همچنین در نمایشگاه E3 امسال قسمت جدیدی از Mass Effect را معرفی‌ کردیم پس باید منتظر آن بازی هم باشید. علاوه بر این بازی‌ها، بازی‌های بزرگ و محبوب دیگری نیز مانند تایتان‌فال وجود دارند. هرچه که باشد، ما می‌خواهیم که تجارت خود را بزرگ٬تر کنیم.
سال مالی‌ آینده کمپانی الکترونیک آرتز از تاریخ ۱ آوریل ۲۰۱۶ (۱۳ فروردین ۱۳۹۵) آغاز می‌شود و تا ۳۱ مارس ۲۰۱۷ ا(۱۱ فروردین ۱۳۹۶) ادامه دارد و با توجه به صحبت‌های یورگنسن، ما باید انتظار انتشار قسمت دوم بازی تایتان‌فال را در این بازه زمانی‌ داشته باشیم. همچنین این دومین باری است که یورگنسن از احتمال انتشار Titanfall 2 در سال مالی آینده خبر داده است. پیش از این وی در جریان نشستی که با سرمایه‌گذاران این کمپانی داشت، اعلام کرده بود که بازی به احتمال زیاد در سال مالی‌ ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. وی در آن‌ نشست گفته بود:
به احتمال زیاد بازی در سال مالی‌ ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. برای انتشار قسمت جدیدی از بازی‌ای به عظمت Titanfall ما باید بهترین زمان را انتخاب کنیم و این زمان به نظر من سال ۲۰۱۷ خواهد بود.
دیروز نیز وینس زامپلا، رئیس ری‌اسپاون (سازنده بازی Titanfall) درباره آینده این مجموعه صحبت‌هایی‌ کرده بود:
سال آینده سال بسیار بزرگی‌ برای مجوعه تایتان‌فال خواهد بود.
در ادامه نیز وی به برنامه‌های این شرکت برای انتشار نسخه موبایلی‌ بازی اشاراتی کرده بود. به نظر شما در جریان نمایشگاه E3 سال آینده، ما باید منتظر رونمایی از قسمت دوم این بازی باشیم؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: VideoGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده