نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

تصاویر لو رفته از بازی Fallout 4، شخصیت های بازی، پیپ بوی و محیط ها را نشان می دهد

در حالی که تنها ۱۰ روز دیگر به تاریخ انتشار بازی مورد انتظار Fallout 4 زمان باقی است، مانند بازی‌های دیگر برخی از کاربران توانسته‌اند زودتر از زمان موعود نسخه فیزیکی این بازی را تهیه کنند. یکی از همین کاربران به تازگی تصاویری را از بازی منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.
تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، متعلق به نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Fallout 4 است. در این تصاویر بسیار زیبا می‌توانیم برخی از شخصیت‌های بازی، پیپ‌بوی و قسمت‌هایی از محیط‌های متنوع این بازی دوست‌داشتنی را تماشا کنیم:نظر شما در رابطه با این تصاویر لو رفته چیست؟ بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. در راستای اخبار مربوط به این بازی، طی روزهای اخیر مشخص شد بسته‌های الحاقی Fallout 4 در انحصار هیچ کنسولی نخواهد بود و به صورت همزمان، برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. همچنین طی هفته‌های گذشته اطلاعاتی هم از قابلیت مادسازی بازی Fallout 4 هم منتشر شد. پیت هاینز، مدیر ارتباطات بتسدا در صحبت‌های خود اعلام کرد ابزارهای مادسازی بازی Fallout 4 تنها برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اگرچه کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نمی‌توانند به تولید ماد مورد علاقه خود بپردازند، اما می‌توانند مادهای تولید شده توسط کاربران پی‌سی را روی کنسول‌های خود دانلود و بازی کنند. علاوه بر این، اخیرا از باندل ایکس‌باکس وان بازی Fallout 4 هم رونمایی شده است. این باندل که با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد، شامل یک دستگاه کنسول ایکس‌باکس وان معمولی، کنترلر و دو بازی Fallout 3 و 4 خواهد بود. کاربرانی که این باندل را خریداری کنند، با استفاده از قابلیت Backwards Compatibility (پشتیبانی ایکس‌باکس وان از بازی‌های ایکس‌باکس 360) ایکس‌باکس وان، می‌توانند بازی دوست داشتنی  فال‌اوت ۳ را هم در کنسول نسل هشتمی خود بازی کنند.
[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]
منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده