نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۵

عرضه نوشیدنی Nuka Cola Quantum مجموعه Fallout در دنیای واقعی!

هرچه به زمان انتشار بازی Fallout 4 نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار جالب بسیار زیادی از این بازی و حواشی آن‌ منتشر می‌شود. در جدیترین اخبار این بازی مشخص شده که بتسدا قصد دارد نمونه‌های واقعی‌ Nuke Cola Quantum این بازی را برای طرفداران عرضه کند.

بتسدا، کمپانی سازنده بازی Fallout 4 قصد دارد که برای طرفداران خود سنگ تمام بگذارد. پس از معرفی‌ پیپ‌بوی واقعی‌، این بار آنها تصمیم گرفتند که نوشیدنی معروف بازی  را که نامش Nuka Cola Quantum  است، برای طرفداران عرضه کنند. به همین منظور آنها با کارخانه نوشابه‌سازی جونز سودا شریک شدند تا برای طرفداران این مجموعه، نوشیدنی Nuka Cola را عرضه کنند. این خبر توسط توییتی که در حساب رسمی‌ بتسدا در توییتر منتشر شد، به گوش طرفداران رسید. نوشیدنی مخصوص بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) و همزمان با انتشار بازی از طریق خرده‌فروشی تارگت در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. همچنین در انتها به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر از علاقمندان این بازی هستید، اولین نگاه زومجی به بازی را مطالعه کنید و شما می‌توانید ۱۰ ویژگی‌ای که انتظار کشیدن برای بازی را سخت می‌کند نیز در زومجی بخوانید.
[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده