نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

نیکول کیدمن در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم Wonder Woman

بنا بر گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت رپ‌، نیکول کیدمن، هنرپیشه برنده اسکار، در حال مذاکره برای ایفای نقش یک جنگ‌جوی آمازونی در فیلم واندر وومن است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

وب‌سایت رپ‌، امروز با انتشار خبری اعلام کرد که نیکول کیدمن، هنرپیشه برنده اسکار، در حال مذاکره برای ایفای نقش یک جنگ‌جوی آمازونی در کنار گل گدوت در فیلم واندر وومن است. در این خبر آمده:

با اینکه نقش نیکول کیدمن در فیلم هنوز به صورت رسمی‌ تایید نشده است اما به نظر می‌رسد وی برای ایفای نقش هیپولیتا، ملکه آمازون در حال مذاکره است. در کتاب‌های کمیک، هیپولیتا مادر تنی شاهزاده دیانا است. اما هنوز مشخص نیست که داستان فیلم به داستان کمیک‌ها وفادار بماند یا خیر.

اگر کیدمن برای ایفای این نقش قرارداد همکاری امضا کند، این دومین باری است که وی در یکی‌ از فیلم‌های ابر قهرمانی دنیای دی‌سی‌ به ایفای نقش خواهد پرداخت. پیش از این وی در سال ۱۹۹۵ و در فیلم بتمن برای همیشه (‌Batman Forever) نقش دکتر چیس مریدین را بر عهده داشت. فیلمبرداری فیلم Wonder Woman به زودی آغاز خواهد شد. کارگردانی فیلم بر عهده پتی جنکینز است. فیلم برای اکران در سال ۲۰۱۷ معلی برنامه ریزی شده است. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده