نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

یوبی‌سافت: باگ‌های متعدد Unity بر فروش AC: Syndicate تاثیر گذاشته است

مدت زمان زیادی از انتشار بازی Assassin's Creed Syndicate نگذشته است و حال الین مارتینز، یکی‌ از سران یوبی‌سافت اعلام کرده که باگ‌ها و مشکلات متعدد بازی Unity، باعث شده که Syndicate در هفته اول انتشارش فروش خوبی‌ نداشته باشد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
در طی‌ نشستی که دیروز یوبی‌سافت با سرمایه‌گذاران خود برگزار کرد، الین مارتینز، یکی‌ از سران این کمپانی اعلام کرد که فروش هفته اول بازی Syndicate، نسبت به نسخه سال قبل این مجموعه با افت فاحشی روبرو بوده است. وی در این‌باره گفت:
کاملا واضح است که آمار فروش هفته اول بازی Syndicate، تحت تاثیر مشکلاتی که برای بازی Assassin's Creed به وجود آمد، قرار گرفته است.
اگر از طرفداران مجموعه Assassin's Creed باشید، مطمئنأ می‌دانید که Unity، نسخه سال گذشته این بازی از باگ‌های عجیب و غریب  پر بود. از خارج شدن از بازی گرفته تا افتادن شخصیت‌های بازی بر روی زمین. این باگ‌ها به شدت در اینترنت سرو صدا به پا کرد و عکس‌های مختلفی‌ از این مشکلات در فضای مجازی پخش شد. با این همه به نظر می‌رسد با وجود فروش نه چندان خوب در هفته اول انتشار، بنا به گفته  ایو گیلمو، رئیس یوبی‌سافت، بازی Syndicate بتواند از لحاظ فروش Unity را پشت سر بگذارد. وی در این‌باره گفت:
به نظر می‌رسد ما دقیقا در حال تجربه همان منحنی فروشی هستیم که با انتشار Black Flag با آن‌ روبرو شدیم. در مقابل Unity، بازی Syndicate در هفته اول فروش چندان خوبی‌ نداشت اما به دلیل تعریف‌های دهان به دهان، فروش بازی در هفته دوم با افزایش روبرو شد.
متاسفانه گیلمو از دادن آمار دقیق فروش بازی در طول دو هفته خودداری کرد و نگفت که بازی در طول دو هفته نسبت به Unity چگونه در بازار عمل کرده است اما به نظر می‌رسد در فصل تعطیلات و به دلیل نقد‌های بهتر بازی نسبت به Unity، بازی Syndicate به فروش بهتری دست پیدا کند. اما شاید شما هم مانند ما امیدوار باشید که بازی Syndicate فروش خوبی‌ نکند به دلیل اینکه یوبی‌سافت خود را مقید می‌داند که هر سال نسخه‌ای از مجموعه Assassin's Creed را منتشر کند، ما شاهد افت کیفیت محسوسی در نسخه‌های سال‌های اخیر این مجموعه بودیم و به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت نیاز دارد که به این بازی وقفه‌ای حداقل یک ساله بدهد. بازی Assassin’s Creed: Syndicate که داستان جیکوب و ایوی فِرای، خواهر و برادر دوقلویی را که در دوران ویکتوریا لندن زندگی می‌کنند، روایت می‌کند، در تاریخ ۲۳ اکتبر (یکم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد و در تاریخ ۱۹ نوامبر (بیست و هشتم آبان) برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. منبع: ARS Technica


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده