نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

بازی Overwatch برای مک منتشر نخواهد شد

کمپانی بلیزارد، سازنده بازی Overwatch، سابقه‌ی طولانی‌ای در انتشار بازی‌های خود بر روی پلتفرم مک دارد. اما به نظر می‌رسد این بار آنها جدیدترین بازی خود را بر روی این پلتفرم منتشر نخواهند کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
با اینکه کمپانی بلیزارد سابقه‌ی طولانی‌ای در انتشار بازی‌های خود برای پلتفرم مک دارد، اما در جریان نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۵، جف کاپلن، کارگردان Overwatch، جدیدترین بازی این کمپانی اعلام کرد که آنها تمرکز خود را فقط بر روی نسخه ویندوز بازی گذاشته‌اند. کاپلن در ادامه افزود که با اینکه آنها کمپانی‌ای هستند که همیشه پشتیبانی‌ خود را از پلتفرم مک نشان داده‌اند، اما به دلیل چالش‌های تکنیکی‌ که در سیستم عامل OS X وجود دارد، تصمیم گرفتند که بازی را بر روی این پلتفرم منتشر نکنند:
در حال حاضر تکنولوژی‌ای که در کامپیوترهای مک به کار رفته است و نحوه اجرای بازی Overwatch، باعث شده که چالش‌های بزرگی‌ را برای انتشار بازی بر روی این پلتفرم برای ما به وجود بیاورد. بنابراین در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی رایانه‌های شخصی‌، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 است.
در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی Overwatch، چندی پیش شایعاتی مطرح شده بود که این بازی برای کنسول‌های خانگی نیز منتشر خواهد شد و بالاخره در جریان نمیشگاه بلیزکان، این مساله توسط بلیزارد تایید شد. بازی Overwatch در تاریخی‌ پیش از ۲۱ ژوئن ۲۰۱۶ (۱ تیر ۹۵) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده