نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تماشا کنید: عرضه ی بسته StarCraft II: Nova Covert Ops در سال ۲۰۱۶

بازی StarCraft II: Legacy Of The Void در همین هفتهمنتشر می‌شود، اما کمپانی بلیزارد طرفداران را زیاد معطل نکرده و یک بسته شامل یک سه ماموریت را نیز برای بهار ۲۰۱۶ تدارک دیده است. در ادامه با تماشا‌ی تریلر قسمت جدید و پک بهار با زومجی همراه باشید.
بازی StarCraft II: Legacy Of The Void سومین و آخرین قسمت از سه گانه‌ی StarCraft II است که قرار است برای پلتفرم پی‌سی (سیستم عامل های ویندوز و مک) منتشر شود. به طور طبیعی شما ممکن است فکر کنید که این بازی پایانی بر سری StarCraft در زمان حال خواهد بود و پس از این قسمت باید مدت زمانی بعضا طولانی را منتظر بمانید تا قسمت بعدی‌ای اگر در کار باشد عرضه شود و بتوانید تجربه‌ی جدیدی از بازی را داشته باشید. درست است؟ خیر! باید بگوییم که بلیزارد معطل نکرده و یک بسته سه مرحله‌ای را با نام Nova Covert Ops برای بهار 2016 معرفی کرده است تا استارکرفتی‌ها را متوقف نکند. در ادامه شما می‌توانید تریلر سینمایی StarCraft II: The Legacy Of The Void، قسمت جدید بازی را که فردا منتشر می‌شود مشاهده کنید:

|

در تریلر بالا نگاهی کوچک هم به گذشته‌ی سری StarCraft انداخته می‌شود تا نوستالژی‌های شما هم مروری شود. اما داستان بسته‌ی Nova Covert Ops قرار است پیرامون Nova Terra (روح قسمت StarCraft II: Wings of Liberty) بچرخد که به گفته‌ی بلیزارد به یادماندنی‌ترین شخصیت سری StarCraft است. در طول سال آینده‌ی میلادی قرار است سه بسته (پک) منتشر شود که هر بسته شامل سه مرحله (در مجموع ۹ مرحله برای سال ۲۰۱۶) خواهد بود و در آنها ابزار و مهمات جدیدی در اختیار‌تان قرار می گیرد. داستان این بسته‌ها هم پس از Legacy Of The Void دنبال می‌شود، جاییکه شما از رابطه‌ی Nova با Defenders of Man، گروهی از تجزیه طلبان Terran، چیزهای بیشتری خواهید فهمید. شما در ادامه می‌توانید تریلر اولین بسته با نام StarCraft II: Nova Covert Ops را که برای بهار ۲۰۱۶برنامه‌ریزی شده است را مشاهده کنید:

|

منبع: RackPaperShotgun


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده