نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

استعفا رئیس محتوای استراتژیک بخش اروپای سرگرمی‌های سونی پس از ده سال

شهید کمال احمد، رئیس محتوای استراتژیک بخش اروپای سرگرمی‌های سونی، اعلام کرد که در ماه دسامبر (آذر/دی‌) سونی را ترک خواهد کرد و به دنیای ساخت بازی‌های کامپیوتری باز خواهد گشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
شهید احمد، رئیس محتوای استراتژیک بخش اروپای سرگرمی‌های سونی دیروز با انتشار خبری در وبلاگ شخصی‌ خود، اعلام کرد که در ماه آینده میلادی کمپانی سونی را ترک خواهد کرد و به دنیای ساخت بازی‌های ویدیویی باز خواهد گشت. وی همچنین در این پست گفت که بخش محتوای استراتژی سونی با قدرت به فعالیت خود ادامه خواهد داد تا بازی‌های بیشتر و بهتری را بر روی پلتفرم پلی‌استیشن منتشر کند. احمد در طی‌ ده سالی‌ که در سونی مشغول به کار بود، یکی‌ از طرفداران سرسخت بازی‌های مستقل بود و بازی‌هایی مانند No Man's Sky, OlliOlli, Nuclear Throne و Volume همه و همه با تلاش وی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا منتشر شدند یا قرار است منتشر شوند و وی توانست کاری کند که بازیسازان مستقل به دلیل جامعه‌ی‌ باز و جامع پلی‌استیشن به ساخت بازی برای کنسول‌های سونی روی بیاورند. وی در ادامه این پست اعلام کرد که پس از ۱۰ سال تلاش برای آوردن بازی‌های مستقل بر روی پلتفرم‌های مختلف کمپانی سونی، وقتش رسیده که دوباره به صنعت بازیسازی وارد شود و حال که موقعیتی برای وی پیش آمده که دوباره بازی بسازد، نمی‌تواند این موقعیت را رد کند:
من دوست دارم که دوباره بازی بسازم. من حدود ۱۲ سال پیش از کار ساخت بازی دست کشیدم و از آن زمان تا به حال تغییرات بسیار زیادی را در این صنعت دیدم که هیجان انگیز‌ترین آنها در یکی‌ دو سال اخیر رخ داده است. من دوست دارم که دوباره به بخشی از جامعه‌‎ی‌ بازیسازان تبدیل شوم. به همین راحتی‌. با اینکه تیم پلی‌استیشن از جدا شدن من بسیار ناراحت است، اما آنها کاملا تصمیم من را درک می‌کنند. من از اینکه حمایت آنها را از خود می‌بینم بسیار مفتخرم.
منبع: Gamasutra


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده