نویسنده: کیا مختاری
// چهار شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

الکترونیک آرتز ساخت دنباله‌های بازی Star Wars Battlefront را تایید کرد

در حالی که مدت کمی از انتشار بازی Star Wars Battlefront می‌گذرد الکترونیک آرتز ساخت قسمت‌های بعدی بازی را تایید کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
شرکت الکترونیک آرتز همواره به ساخت ادامه برای بازی‌های خود علاقه دارد و همانطوری که انتظار می‌رفت این شرکت ساخت ادامه‌های بعدی برای بازی Star Wars Battlefront را تایید کرده است. بلیک جورگِنسِن، مدیر امور مالی الکترونیک آرتز، که در کنفرانس UBS Global Technology واقع در سانفرانسیسکو شرکت کرده بود، تایید کرد الکترونیک آرتز قراردادی ده‌ ساله با شرکت دیزنی برای ساخت «بازی‌های Battlefront آینده» بسته است. او در سخنرانی خود می‌گوید:
ما با دیزنی قراردادی برای دریافت حق امتیاز ساخت بازی برای سال‌ها بسته‌ایم که تقریباً ۱۰ساله است. بازی‌ای که فردا منتشر می‌شود، Star Wars Battlefront، یک بازی تیراندازی اول‌شخص سنتی است. هدف ما ادامه ساخت بازی‌های Battlefront و بازی‌های با سبک‌های متفاوت اطراف مجموعه جنگ ستارگان در آینده است، بر روی پلتفرم موبایل همینطور کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی. این فرصتی بزرگ برای ما خواهد بود.
جالب‌تر اینکه جورگِنسِن تایید کرده است که قرارداد فوق بین آنها و دیزنی به الکترونیک آرتز اجازه خواهد داد برای ساخت بازی‌های حول محور ۶ فیلم قبلی مجموعه Star Wars، The Force Awakens، و هرگونه ادامه‌های آینده و همچنین قسمت‌های جانبی که در ۱۰ سال آینده عرضه خواهند شد، تلاش‌هایی انجام دهد. بازی Star Wars Battlefront در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده است و شما را به تماشای بررسی ویدیویی Star Wars Battlefront از زومجی دعوت می‌کنیم. نظر شما درباره تایید ادامه ساخت بازی‌هایی با موضوع Star Wars چیست؟ منتظر نظرات شما هستیم.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده