نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

محتویات یوفا یورو 2016 به صورت رایگان در اختیار خریداران PES 2016 قرار می‌گیرد

کونامی پس از مشکلاتی که در بروزرسانی جدید PES 2016 پیش آمد، قصد دارد تا با عرضه رایگان رقابت‌های یوفا یورو 2016 از طرفداران دلجویی کند. با زومجی همراه باشید.
رقابت‌های یورو 2016 از خرداد ماه ۹۵ آغاز خواهد شد و ۱۶ تیم اروپایی برای دریافت عنوان برترین تیم ملی اروپا باهم به رقابت خواهند پرداخت. حال کونامی قصد دارد برای جلب رضایت طرفدارانی که بازی PES 2016 را خریداری کرده‌اند، این رقابت‌ها را به صورت رایگان عرضه کند. یکی از مواردی که اعتراضات طرفداران این بازی را در پی داشت،‌ نبود نقل و انتقالات بروز در آخرین آپدیت بازی است که به نظر می‌رسد کونامی قصد دلجویی از این افراد را دارد. اریک بلادینِریس، طراحی اصلی بازی، در این مورد گفت:
طرفداران بازی PES 2016 در طی ماه‌های اخیر شرایط نسبتا بدی را تجربه کرده‌اند. چرا که محتویات آپدیت‌های اخیر بازی نتوانسته انتظارات آن‌ها را برآورده کند. تیم سازنده بازی از تمامی این افراد و حمایت‌های آن‌ها تشکر می‌کند و قصد دارد تا با عرضه محتویات مخصوص رقابت‌های یورو 2016، کیفیت آپدیت‌های بازی را بهبود ببخشد. محتویات دقیق و کامل این بسته فعلا مشخص نیست ولی تمام مواردی که تحت عنوان این رقابت‌ها عرضه شوند، کاملا رایگان خواهند بود.
بازی Pro Evolution Soccer 2016 در تاریخ ۲۴ شهریور برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی عرضه شد و توانست تا شکست‌های نسخه اخیر را تا حدود زیادی جبران کند و از این رو در بررسی زومجی نیز نمره عالی ۸/۵ را دریافت کرد. منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده