نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید: تریلر قسمت سوم Minecraft: Story Mode

تل‌تیل گیمز، سازنده بازی Minecraft: Story Mode تریلر قسمت سوم این بازی را منتشر کرد. نام این اپیزود The Last Place You Look است و هفته آینده منتشر خواهد شد. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.
تل‌تیل گیمز، سازنده بازی اپیزودی Minecraft: Story Mode تریلر قسمت سوم این بازی را منتشر کرد. این استودیو ضمن انتشار این تریلر اعلام کرد که قسمت سوم بازی که نامش The Last Place You Look است، هفته آینده منتشر خواهد شد. قسمت‌های جدید بازی Minecraft: Story Mode نسبت به دیگر بازی‌های تل‌تیل با سرعت بیشتری منتشر می‌شوند. تنها یک ماه پیش بود که قسمت اول این مجموعه منتشر شد. در زیر می‌توانید این تریلر جدید را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که اگر قسمت‌های پیشین بازی را تجربه نکرده‌اید، ممکن است این تریلر حاوی بخش‌هایی از داستان این دو قسمت باشد:

|

شما در بازی Minecraft: Story Mode که قرار است در ۵ قسمت منتشر شود، در نقش قهرمانی به نام جسی (که هم می‌تواند مرد باشد و هم زن) قرار می‌گیرید و در دنیای اورورلد سفری پر از ماجراجویی را آغاز می‌کنید.

قسمت سوم این بازی در تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4،پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، رایانه‌های شخصی‌، مک، iOS و اندروید منتشر خواهد شد.

همچنین نسخه‌هایی برای کنسول‌های Wii U و پلی‌استیشن ویتا از بازی در دست ساخت است اما هنوز هیچ تاریخی‌ برای انتشار این دو نسخه اعلام نشده است.

منبع: Eurogamer

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده