نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵

احتمالا Dark Souls 3 آخرین بازی از این مجموعه خواهد بود

هیدتاکا میازاکی، رئیس فرام سافت‌ور در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت گیم‌اسپات انجام داد، خبر ناراحت کننده‌ای را به طرفداران مجموعه سولز داد. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.
هیدتاکا میازاکی، در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت گیم‌اسپات داشت اعلام کرد که به احتمال زیاد Dark Souls 3 آخرین بازی از این مجموعه خواهد بود:
من فکر نمی‌کنم که ساخت دنباله‌های مختلف و زیاد برای بازی‌هایی مانند سولز و بلادبورن کار درستی‌ باشد. به احتمال زیاد دارک سولز ۳ یک پایان بزرگ برای این مجموعه خواهد بود. این فقط تصمیم من نیست بلکه من و اعضای فرام سافت‌ور باهم این تصمیم را گرفتیم و قصد داریم در آینده بازی‌های جدیدی بسازیم. Dark Souls 3 آخرین بازی است که پروسه ساخت آن‌ پیش از انتخاب من به عنوان رئیس استودیو آغاز شده است. بازی بعدی کمپانی ما بازی‌ای خواهد بود که ایده‌اش زمانی‌ شکل گرفت که من به عنوان رئیس فرام سافت‌ور انتخاب شده بودم. من احساس می‌کنم فرام سافت‌ور باید بازی‌های جدید بسازد. استودیو ما بازی‌های جدیدی در ژانر‌های مختلفی‌ در دست ساخت دارد و Dark Souls 3 یکی از بازی‌های مهم ما خواهد بود. زیرا نقطه آغاز تغییرات استودیو ما خواهد بود.
اینکه میازاکی از بازی Bloodborne نیز نام برده است، ممکن است طرفداران این بازی را تا حدودی ناامید کند اما سابقه‌ی خوب این استودیو نشان داده که آنها بازی‌های بزرگدیگری خواهند ساخت. به نوعی‌ سری سولز برای میازاکی مانند سری متال گیر برای کوجیما یک پروژه محبوب است و به همین دلیل احتمال دارد وی باز هم در آینده قسمت جدیدی از این بازی را بسازد. نظر شما درباره صحبت‌های رئیس فرام سافتور چیست؟ منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده