نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

تماشا کنید: قابلیت Remote Play پلی‌استیشن بر روی رایانه‌ های شخصی‌

یکی‌ از کاربران وب‌سایت اکس‌دی‌ای دولوپرز به نام تویستد امروز اعلام کرد که از روز چهارشنبه علاقمندان می‌توانند با برنامه‌ای‌ که وی به صورت غیر رسمی‌ نوشته، از قابلیت ریموت‌پلی پلی‌استیشن بر روی رایانه‌های شخصی‌ خود استفاده کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
یکی‌ از کاربران وب‌سایت اکس‌دی‌ای دولوپرز به نام تویستد امروز اعلام کرد که پروژه‌ای که او به مدت بیش از یک سال به صورت نیمه وقت در حال کار بر روی آن‌ بوده، بالاخره به اتمام رسیده و علاقمندان می‌توانند از چهارشنبه ۲۵ نوامبر (۴ آذر) با پرداخت مبلغ ۶.۵۰ پوند یا ۱۰ دلار به این برنامه دسترسی‌ پیدا کنند. وی درباره این پروژه گفت:
واقعا حساب تعداد ساعاتی‌ که من بر روی این پروژه کار کردم، از دستم در رفته است! اما می‌توانم به شما اطمینان بدهم که از تک تک لحظات کار بر روی این پروژه لذت بردم. من دوست دارم که به صورت تمام وقت بر روی این پروژه کار کنم و به آن‌ ویژگی‌های جدیدی اضافه کنم، آن‌ را پایدارتر کنم و در نهایت برای دیگر پلتفرم‌ها نیز آن‌ را عرضه کنم و می‌دانم این چیزی است که شما نیز می‌خواهید. تنها راه رسیدن به این خواسته این است که من در ازای دادن این برنامه به شما، از شما پول دریافت کنم. تمامی پروژه‌های قبلی‌ من به صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته است و من واقعا دوست دارم که این پروژه را نیز به صورت رایگان برای شما قرار بدهم اما متاسفانه برای تامین هزینه‌های زندگی‌ مجبور هستم که در ازای آن‌ از شما پول دریافت کنم.
در انتها نیز می‌توانید ویدیوی این برنامه را نیز مشاهده کنید:

|

نظرات خود را در رابطه با این پروژه با ما در میان بگذارید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده