نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

یوبی‌سافت برنامه‌ریزی بلند مدتی بر روی بازی For Honor کرده است

بازی For Honor یکی از جذاب‌ترین آثار معرفی شده در جریان نمایشگاه E3 2015 بود که به نظر می‌رسد یوبی‌سافت از الان برنامه‌های زیادی برای آینده آن داشته باشد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.
For Honor یک شبیه‌ساز نبرد‌های قرون وسطایی خواهد بود که با هدف عرضه در سال ۲۰۱۶ بر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی در استودیو یوبی‌سافت مونتریال در حال ساخت است. این بازی که امکان انتخاب از بین ۳ کلاس وایکینگ، سامورایی و شوالیه را به گیمر می‌دهد، در حقیقت یک اثر چند‌نفره MOBA از دید سوم‌شخص است که گیمر‌ها در قالب تیم خودشان باید با تیم حریف مبارزه کنند. حال با استناد به اعلام رسمی سازندگان، یوبی‌سافت هدف‌های بلند‌مدتی با ساخت این بازی دارد. امیل گاتیر، مدیر بخش انجمن‌های یوبی‌سافت مونتریال در این مورد گفت:
ما برنامه‌های زیادی برای آینده بازی For Honor داریم و این بازی یک اثر صرفا سرگرم‌کننده در کوتاه مدت نخواهد بود. به همین دلیل هم قصد داریم محتویات گسترده‌ای در قالب بازی ارائه دهیم که یادگیری‌شان آسان ولی حرفه‌ای شدن در آن‌ها بسیار دشوار خواهد بود.
به هر حال For Honor یکی از بازی‌هایی است که در صورت عملی شدن وعده‌های سازندگانش، پتانسیل تبدیل شدن به یک بازی سرگرم‌کننده و لذت‌بخش را دارد. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده