نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: تریلر معرفی‌ بازی Gone Home برای کنسول های نسل هشتم

چندی پیش بود که بازی تحسین شده Gone Home برای کنسول‌های نسل هشتمی معرفی‌ شد اما مشکلات فول‌برایت، سازنده بازی این شک را به وجود آورد که ساخت این بازی برای کنسول‌ها لغو شده است. اما امروز اعلام شد که این خبر صحت نداشته و بازی به زودی برا کنسول‌ها منتشر خواهد شد.

یکی‌ از بازی‌های مستقل تحسین شده چند سال اخیر، بدون شک بازی Gone Home ساخته استودیو فول‌برایت بود که فقط برای رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد. چندی پیش بود که استودیو سازنده بازی اعلام کرد که قصد دارد این بازی را بر روی کنسول‌های خانگی نیز منتشر کند اما مشکلات زیادی که برای این استودیو پیش آمد و حتی فول‌برایت تا مرز منحل شدن نیز پیش رفت، باعث شده بود که این شک به وجود بیاید که پروژه پورت بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتمی لغو شده است.

اما امروز این استودیو با انتشار ویدیویی در کانال رسمی‌ یوتیوب خود، اعلام کرد که این بازی فوق‌العاده زیبا در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۶ (۲۲ دی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

|

ساخت بازی برای کنسول‌های خانگی مستلزم این بود که Gone Home از ابتدا و با استفاده از موتور یونیتی ۵ ساخته شود. این کار باعث شد که بهبود‌هایی‌ در عملکرد بازی ایجاد شود. همچنین نسخه کنسولی بازی دارای یک ویدیو ۹۰ دقیقه‌ای از مراحل بازی خواهد بود.

اینکه این بازی بسیار تحسین شده برروی کنسول‌ها چه عملکردی خواهد داشت بسیار جالب است و ما باید برای پی بردن به این موضوع تا ۲۲ دی ماه صبر کنیم.

نظر شما درباره این بازی چیست؟ آیا نسخه رایانه‌های شخصی آن را تجربه کرده‌اید؟

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده