نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵

راه اندازی وب سایت System Shock 3 توسط استودیو آدرساید اینترتینمنت

آدرساید اینترتینمنت، استودیو کوچکی که در حال کار بر روی بازی Ultima Ascendant (دنباله بازی Ultima Underworld) است، با راه‌اندازی وب‌سایت System Shock 3، شایعه ساخته شدن قسمت سوم این بازی محبوب را بیش از پیش قوت بخشید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

استودیو کوچک آدرساید اینترتینمنت که در حال حاضر در حال ساختن دنباله‌ای برای بازی کلاسیک Ultima Underworld به نام Underworld Ascendant است، وب‌سایتی با عنوان System Shock 3 راه اندازی کرد. این اقدام آنها باعث شد که شایعه ساخته شدن قسمت سوم این بازی محبوب کلاسیک، بیش از پیش قوت بگیرد.

این وب‌سایت بسیار ساده در حال حاضر چیزی به غیر از یک لوگوی چشمک زن و روش‌های مختلف برای دریافت اخبار جدید راجع به بازی محتوای خاص دیگری ندارد. در توضیحات این وب‌سایت آمده:

به تیم سازنده بازی Ultima Underworld برای ساخت دنباله این بازی نقش آفرینی افسانه‌ای بپیوندید.

با توجه به این توضیحات، بیشتر به نظر می‌رسد که به جای حرف زدن درباره System Shock 3، این استودیو در باره بازی Underworld Ascendant اطلاعاتی‌ به مخاطبین داده است!

به هر حال با در نظر گرفتن سایز کوچک این استودیو و این واقعیت که آنها به سختی مشغول کار بر روی دنباله بازی آندرورلد هستند، تقریبا می‌توانیم مطمئن باشیم که سرمایه ساخت بازی سیستم شاک ۳ از طریق وب‌سایت‌های سرمایه‌گذاری جمعی‌ تامین خواهد شد.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما نسخه‌های قبلی‌ این مجموعه را تجربه کرده‌اید؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده