نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

بازی Cyberpunk 2077 احتمالا اواخر سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد

براساس گزارشاتی که به‌تازگی منتشرشده، استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد قصد دارد بازی Cyberpunk 2077 را اواخر سال ۲۰۱۶ روانه بازار کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

Cyberpunk 2077 در ماه اکتبر سال ۲۰۱۲ با یک تریلر سینمایی معرفی شد. مدیران سی‌دی پراجکت رد در گذشته گفته بودند تیم آن‌ها «تا اوایل سال ۲۰۱۷» در رابطه با این بازی صحبت نخواهد کرد.

با این حال ظاهرا برنامه‌های این استودیو فرق کرده است. منبعی که ادعا می‌کند به این استودیو نزدیک و از کارهای آن باخبر است، ادعا کرده سی‌دی پراجکت رد قصد دارد اواخر سال ۲۰۱۶ بازی Cyberpunk 2077 را منتشر کند.

اگرچه سازندگان در حال‌حاضر پلتفرم مقصد Cyberpunk 2077 را رایانه‌های شخصی اعلام کردند، اما این شخص گفته احتمال عرضه این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم نیز بسیار زیاد است. همچنین گفته شده دو کمپانی سونی یا مایکروسافت برای انحصاری‌کردن این بازی برای پلتفرم خود با سازندگان وارد مذاکره خواهند شد.

در تاریخ ۵ دسامبر سال ۲۰۱۵، اعضای این استودیو اعلام کردند اگرچه تمرکز اصلی آن‌ها روی Cyberpunk 2077 است، اما با انتشار محتویات جدید همچنان قصد دارند از بازی The Witcher 3: Wild Hunt حمایت کند.

اگرچه هنوز اطلاعات چندانی از محصول جدید سی‌دی پراجکت رد منتشر نشده، اما آدام کیسینسکی، مدیرعامل این استودیو در گذشته گفته بود این پروژه جاه‌طلبانه‌تر و بزرگ‌تر از بازی ویچر 3 است. وی در ادامه صحبت‌های خود گفته بود Cyberpunk 2077 بدون شک بزرگ‌ترین پروژه تاریخ سی‌دی پراجکت رد است و وسعت و بزرگی آن از محصولات قبلی این استودیو بسیار بسیار بزرگ‌تر و پیچیده‌تر است.

بازی Cyberpunk 2077

اگرچه شخصی که این اطلاعات را منتشر کرده ادعا می‌کند رابطه‌ی نزدیکی با سی‌دی پراجکت رد دارد، اما تا منتشرشدن اخبار رسمی این مطلب را باید به‌عنوان شایعه در نظر گرفت.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt، آخرین محصول منتشرشده توسط سی‌دی پراجکت رد که تا امروز بیش از ۶ میلیون نسخه از آن به فروش رفته، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

Cyberpunk 2077 بازیکنان را در سال ۲۰۷۷ و جایی می‌برد که تکنولوژی هم به دوست و هم دشمن انسان‌ها تبدیل شده است. داستان بازی توسط بازیکنان شکل می‌گیرد و سازندگان وعده‌ ارائه‌ی یک بازی نقش‌آفرینی واقعی را به طرفداران این سبک دادند. احتمالا در بازی بخش چندنفره هم وجود خواهد داشت، اما سی‌دی پراجکت رد تاکید دارد Cyberpunk 2077 یک بازی شوتر نیست و تنها برای راضی کردن مخاطبان سبک نقش‌آفرینی تولید می‌شود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده