نویسنده: کیا مختاری
// چهار شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

تصاویر بسته الحاقی جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شد

استودیو سی‌دی پراجکت به تازگی نخستین تصاویر بسته الحاقی Blood and Wine بازی The Witcher 3: Wild Hunt را منتشر کرد. در ادامه خبر همراه زومجی باشید.

این تصاویر جدید که در حساب توییتر رسمی سی‌دی پراجکت منتشر شده‌اند، منطقه زیبا و بزرگ جدید بازی را نمایش می‌دهند و بازیکنان سال آینده می‌توانند در این منطقه به گشت و گذار بپردازند. در دو تصویر منتشر شده منطقه کاملاً جدید Toussaint دیده می‌شود که قرار است وقایع Blood and Wine در این منطقه شکل بگیرد. سی‌دی پراجکت در مورد این بسته الحاقی می‌گوید:

گرالت را به سرزمین جنگ‌زده و آلوده‌ای ببرید که در آن آزادی بی حد و اندازه و مراسم شوالیه‌ای رازی قدیمی و خونین را پنهان کرده است.

در بسته الحاقی Blood and Wine دشمنان و تجهیزات جدید وجود خواهند داشت و طبق گفته سی‌دی پراجکت در این بسته الحاقی کاراکترهای قدیمی و جدید حضور دارند. برای اتمام Blood and Wine به چیزی حدود ۲۰ ساعت نیاز دارید که دو برابر زمان مورد نیاز برای اتمام بسته الحاقی Hearts of Stone است. کارگردان بازی کنراد توماسکویچ می‌گوید:

سال ۲۰۱۵ تقریباً  رو به اتمام است. سالی فوق‌العاده برای بازی‌های جهان آزاد و زمانی فوق‌العاده برای ویچر است. سالی پر از کار طاقت‌فرسا برای تیم و پر از لحظات با موفقیت‌های فردی برای تمام کسانی که در پروژه‌ای درگیر بوده‌اند که تا امروز حدود ۳۰۰ جایزه دریافت کرده است. ما از موانع زیادی برای رسیدن به اینجا گذشته‌ایم، و ما به خاطر اشتیاق گیمرها از این موانع گذشتیم. این سال شما هم هست! Blood and Wine، دومین بسته الحاقی برای The Witcher 3، در راه است. سرزمینی وسیع برای گشت و گذار، و نظیر آن را از نظر بصری حتی در Wild Hunt یا Hearts of Stone ندیده‌اید و پر از داستان‌هایی است که می‌خواهیم کشف کنید.

بسته الحاقی Blood and Wine ابتدا قرار بود در چهار ماه اول ۲۰۱۶ عرضه شود اما مدتی بعد تاریخ انتشار آن به نیمه اول سال ۲۰۱۶ میلادی منتقل شد. هنوز تاریخ عرضه رسمی این بسته الحاقی منتشر نشده است. بسته الحاقی پیشین بازی به نام Hearts of Stone دو ماه پیش منتشر شد و بار دیگر نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کرد. می‌توانید در صورت تمایل ویدیو اختصاصی زومجی از Hearts of Stone را تماشا کنید.

آخرین موفقیت بزرگ The Witcher 3: Wild Hunt دریافت جایزه بازی سال در مراسم The Game Awards 2015 است که توانست رقیب قدرتمند خود Fallout 4 را شکست دهد. همچنین استودیو سی‌دی پراجکت در این مراسم به عنوان استودیو برگزیده سال انتخاب شد. می‌توانید لیست کامل برندگان جوایز The Game Awards امسال را بخوانید. نظر شما درباره دومین بسته الحاقی The Witcher 3: Wild Hunt چیست؟ منتظر نظرات شما هستیم.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده