نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

کمپانی بتسدا شعبه جدید خود را در مونترال کانادا تاسیس کرد

کمپانی بازی‌سازی بتسدا شعبه جدیدی را در شهر مونترال ایالت کِبِک کانادا تاسیس کرده تا دامنه فعالیت‌های خود را بیش از پیش گسترش دهد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بتسدا هدف خود را از تاسیس شعبه مونترال، توسعه بیش‌تر بازی‌های کنسولی، رایانه‌های شخصی و همچنین آثار مخصوص گوشی‌های موبایل اعلام کرده است. در حال حاضر تیمی متشکل از ۴۰ نفر در این استودیو مشغول هستند که سرپرستی آن‌ها به‌عهده ایوس لاچان، سازنده بازی Fallout Shelter، است. لاچان همچنین سابقه همکاری در ساخت بازی‌هایی مثل Wolfenstein: The New Order، Mercenaries 2: World in Flames، Dante's Inferno و Lord of The Rings: Conquest را در کارنامه دارد.

تاد هاوارد، مدیر اجرایی بتسدا، به مناسبت تاسیس این شعبه اعلام کرد:

ما تا امروز با بازی‌سازان زیادی در منطقه مونترال همکاری کردیم و به همین دلیل هم به این نتیجه رسیدیم که زمان تاسیس یک استودیو در این منطقه فرا‌رسیده است. از افتتاح شعبه جدید بسیار هیجان‌زده هستیم و امیدواریم بازی‌های خوبی با همکاری آن‌ها تولید کنیم.

همچنین تاسیس شعبه جدید بتسدا، باعث شده تا این کمپانی نیرو‌های جدیدی را برای شعبه مونترال استخدام کند و به همین دلیل هم آگهی استخدامی برای جذب برنامه‌نویس بازی‌سازی، برنامه‌نویس موتور بازی، طراح گرافیک و چند شغل دیگر منتشر کرده است.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده