نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

بسته‌الحاقی Executives and Other Criminals بازی GTA V این هفته عرضه خواهد شد

کمپانی راک‌استار گیمز طی هفته جاری یک بسته‌الحاقی رایگان جدید برای بخش آنلاین بازی GTA V عرضه خواهد کرد که امکان ساخت باند خلافکاران را فراهم می‌کند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بسته‌الحاقی جدید بازی GTA V با نام Executives and Other Criminals عرضه خواهد شد و گیمر‌ها می‌توانند پس از رسیدن به رتبه‌ای خاص، گروهی از تبهکاران را جمع‌آوری کنند و یک باند خلافکاری تشکیل دهند. این بسته‌الحاقی هفته آینده و فقط برای نسخه‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌اسیتشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و کنسول‌های نسل هفتمی سونی و مایکروسافت آن را دریافت نخواهند کرد.

بسته Executives and Other Criminals همچنین حالت‌های جدیدی به گیم‌پلی بازی اضافه می کند و شاهد آیتم‌های لوکس زیادی در بازی خواهیم بود. برای مثال، از این پس می‌توانید خانه خودتان را به شکلی دلخواه شخصی‌سازی کنید. به‌علاوه، خانه‌های جدید قابل خرید در منطقه واین‌وود و یک کشتی تفریحی لوکس نیز به بازی اضافه شده‌‌اند که کشتی مذکور را می‌توانید به دلخواه شخصی‌سازی کنید و حتی یک هلیکوپتر را نیز به آن اضافه کنید که بر روی قسمت فوقانی کشتی فرود می‌آید.

البته تغییرات این بسته‌الحاقی فقط به موارد ذکر شده خلاصه نمی‌شود. بلکه مشاغل جدیدی نیز به بازی اضافه خواهند شد. برای اولین بار از زمان انتشار بخش آنلاین بازی GTA V، می‌توانید برای خودتان محافظین شخصی استخدام کنید. البته این محافظین، حقوق ثابت هفتگی و امتیاز‌های ویژه دیگری را به دلیل شغل‌شان دریافت خواهند کرد. همچنین چندین خودرو جدید نیز به بازی اضافه خواهند شد که یک لیموزین ضد‌گلوله نمونه‌ای از آن‌ها است.

البته شاید مهم‌ترین تغییر بسته‌الحاقی Executives and Other Criminals، اضافه شدن یک حالت بازی جدید با نام استخراج (Extraction) باشد. در این حالت اعضای یک تیم باید سعی کنند تا یک آیتم خاص را از هواپیمایی سقوط کرده پیدا کنند و تیم مقابل هم باید مانع دسترسی آن‌ها به این آیتم شود.

این بسته‌الحاقی رایگان در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) برای پلتفرم‌های مذکور عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده