نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵

راهنمای Fallout 4: آموزش پیوستن به انجمن The Brotherhood of Steel

انجمن The Brotherhood of the Steel یکی از نماد‌های اصلی سری فال‌اوت است که به عنوان محافظان بقایای زمین در برابر مهاجمین و موجودات جهش‌یافته شناخته می‌شود. در این قسمت از سری «مقالات آموزشی فال‌اوت 4» نحوه پیوستن به این گروه را آموزش خواهیم داد.

پیش از پرداختن به آموزش نحوه پیوستن به گروه The Brotherhood of Steel، بهتر است مروری کوتاه به نحوه شکل گیری این انجمن داشته باشیم. جنرال راجر ماکسون، یکی از فرماندهان ارشد ارتش آمریکا پیش از فجایع اتمی بود که وظیفه تامین امنیت پایگان ماریپوسا را بر عهده داشت. این پایگاه به رهبری کلنل رابرت اداره می‌شد و محققان آن ویروس اِف‌ای‌وی(FEV) را بر روی زندانیان آزمایش می‌کردند که نتایج بسیار مخربی هم بر روی آن‌ها داشت. در نتیجه همین وقایع تلخ، رابرت خود‌کشی می‌کند و ماکسون هدایت این پایگاه را در دست می‌گیرد و عاملین آزمایش‌های مرگبار را اعدام می‌کند.

پس از انفجار اتمی، ماکسون و یارانش به پناه‌گاه‌های زیرزمینی پناه می‌آورند و سپس به بازماندگان این فاجعه می‌پیوندند. ماکسون پس از مدتی گروه The Brotherhood of Steel را تشکیل می‌دهد تا محافظ مردم در برابر موجودات جهش‌یافته باشند. بدون شک مهم‌ترین مولفه برای شناسایی آن‌ها پاور‌آرمور‌هایی است که سربازان‌شان به تن می‌کنند و سلاح اصلی آن‌ها هم اسلحه لیزری است. البته در فال‌اوت 4 بدون پیوستن به این گروه هم می‌توانید از پاورآرمور استفاده کنید. ولی اگر دوست دارید تا فردی مفید برای منطقه Commonwealth بوستون باشید، پیوستن به انجمن The Brotherhood of Steel را در اولویت کار‌هایتان قرار دهید. همچنین پیوستن به این گروه به معنای دریافت یک اسلحه لیزری شخصی‌سازی شده است که از قضا قدرت بسیار بالایی داشته و به راحتی می‌توان سوپر میوتانت‌ها را هم با آن از پا درآورد!

مقالات منتشر شده تا به‌امروز

1
2
3
4
5

اولین کار برای پیوستن به انجمن The Brotherhood of Steel، شروع کوئست The First Step است. البته در نظر داشته باشید که شما لزومی به تمام کردن این کوئست ندارید و فقط باید منطقه Coverage Assembly Plant بر روی نقشه شما مشخص شده باشد. حال به سمت این منطقه بروید و کمی در اطراف آن گردش کنید. این کار باعث خواهد شد تا از طریق رادیوی Pip-Boy یک سیگنال جدید با نام Military Frequency AF95 دریافت کنید که فردی از طریق آن تقاضای کمک می‌کند. دریافت این سیگنال کوئست Fire Support را آغاز می‌کند و منطقه Cambridge Police Station در روش نقشه شما نشانه‌گذاری می‌شود.

ption id="attachment_87619" align="aligncenter" width="900"]fallout4_guide_map_corvega_plant محل Coverage Assembly Plant بر روی نقشه

حال اگر این ماموریت را دنبال کنید و به این منطقه جدید بروید، شخصی پاور آرمور پوش به نام دانس را مشاهده خواهید کرده که با دسته‌ای از غول‌ها و یک سوپر میوتانت مبارزه می‌کند. به وی کمک کنید و پس از پایان نبرد، با او صحبت کنید. این کار کوئست Call to Arms را آغاز خواهد کرد که تمام کردن آن برابر با دریافت دعوت‌نامه عضویت در The Brotherhood of Steel است. پیش از آغاز ماموریت، وارد پایگاه پلیس شوید و مهمات و آیتم‌هایی را که در این قسمت وجود دارند جمع‌آوری کنید. هر زمان که حس کردید آماده یک مبارزه جدی هستید، با دانس صحبت کنید تا این ماموریت آغاز شود.

ption id="attachment_87620" align="aligncenter" width="900"]fallout4_guide_paladin_danse دانس یکی از اعضای انجمن The Brotherhood of Steel و کلید شما برای پیوستن به این گروه است!

اولین هدف شما و دانس در این ماموریت، پیدا کردن یک دستگاه گیرنده از ساختمان Arcjet Systems است. دانس در این ماموریت شما را همراهی می‌کند و در طول مسیر هم داستان زندگی‌اش را برایتان شرح خواهد داد. در داخل ساختمان Arcjet System، مطمئن شوید که یک سلاح قوی در اختیار دارید. چرا که پس از بازکردن درب بزرگ ورودی، گروهی از مهاجمین به شما حمله خواهند کرد که شاید قدرت خیلی زیادی نداشته باشند، ولی حمله دسته‌جمعی آن‌ها کمی چالش بر‌انگیز است. البته خوشبختانه حتی اگر در سطوح ابتدایی شکل‌گیری شخصیت‌تان هم باشید، دانس به حد کافی قدرت‌مند است و می‌تواند به راحتی دشمنان را شکست دهد. پس از پیش‌روی در این ساختمان و تعمیر آسانسور، به طبقات پایینی آن خواهید رفت و باید برق ساختمان را مجددا بازیابی کنید. همچنین در این قسمت یک باطری پاور آرمور (Fusion Core) هم وجود دارد که برداشتن آن باید یکی از اصلی‌ترین کار‌های شما باشد! پس از این‌که با راهنمایی‌های دانس مجددا برق ساختمان را وصل کردید، آماده نبرد با تعداد زیادی از مهاجمین باشید که این سری در دسته‌های پر‌جمعیت‌تر حمله می‌کنند و برای مقابله با آن‌ها باید حساب‌شده حرکت کنید. بهتر است در حالی که دانس با آن‌ها مبارزه می‌کند، به داخل راهرو بروید و با سنگیر‌گیری مهاجمین را هدف قرار دهید. این کار باعث می‌شود تا هم آسیب کم‌تری بینید و هم پوشش خوبی برای دانس فراهم کنید.

پس از کشتن همه‌ی مهاجمین، با استفاده از آسانسور به طبقه بالا بروید که آن جا هم مهاجمین بیش‌تری انتظار شما را می‌کشند. پس از کشتن این دسته از نیرو‌های دشمن، می‌توانید دستگاه گیرنده را با جستجوی اجساد دشمنان پیدا کنید. سپس کافی است مجددا با استفاده از آسانسور از ساختمان خارج شوید.

ption id="attachment_87621" align="aligncenter" width="900"]fallout4_guide_righteous_authority پس از تمام کردن ماموریت، دانس یک سلاح لیزری شخصی‌سازی شده به شما هدیه می‌دهد

حال اگر با دانس صحبت کنید، وی سلاح لیزری شخصی‌سازی خودش را که Righteous Authority نام دارد به شما هدیه خواهد داد و همچنین از شما دعوت خواهد کرد تا به انجمن The Brotherhood of Steel بپیوندید. موافقت با درخواست وی به منزله آغاز کوئست Sampa Invicta است و پس از ملاقات مجدد با وی در پایگاه پلیس کمبریج رسما به عنوان عضو جدید انجمن The Brotherhood of Steel شناخته خواهید شد و می‌توانید کوئست‌های این گروه را انجام دهید و در عین حال از مردم نیز در برابر دشمنان‌شان محافظت کنید!

برای مطالعه همه مقاله‌های آموزشی Fallout 4 هم می‌توانید به صفحه اختصاصی این مقالات مراجعه کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده