نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

تریلر جدید فیلم Deadpool در روز کریسمس منتشر خواهد شد

کمپانی فاکس دقایقی پیش در خبری خوشحال‌کننده اعلام کرد جدیدترین تریلر فیلم موردانتظار Deadpool در روز کریسمس منتشر خواهد شد. با زومجی و اخبار سینما و تلویزیون همراه باشید.

ظاهرا یکی از هدایای بابانوئِل (البته اگر به وجود این شخصیت اعتقاد داشته باشید) به طرفداران دنیای کمیک، پیش از آمدن روز کریسمس از راه رسیده است. در حالی‌که علاقه‌مندان به فیلم Deadpool مدت‌ها است منتظر جدیدترین ویدیو این فیلم هستند، سرانجام در روز کریسمس سال ۲۰۱۶ به آرزوی خود خواهند رسید.

علاقه‌مندانی که به شبکه‌ی ESPN دسترسی دارند، می‌توانند در این روز شاد و  پرهیجان تریلر جدید فیلم دِدپول را مشاهده کنند. لازم است به‌خاطر داشته باشید که این ویدیو در میان مسابقه مهم بسکتبال NBA پخش خواهد شد.

Deadpool را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ دانست. رایان رِینولدز، بازیگر نقش ددپول در این چندوقت از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و توئیتر مشغول هیجانی‌کردن مردم برای این فیلم و شخصیت ضدقهرمان محبوب مارول بوده است.

در حالی‌که تنها دو ماه دیگر به اکران این فیلم زمان باقی است، امیدواریم این ویدیو بخش‌های مهمی از فیلم را فاش نکند. با این حال اگر دوست ندارید حتی گوشه‌ای از این فیلم هم برای شما لو برود، می‌توانید کار ساده‌تر را انجام دهید و از دیدن این ویدیو جدید اجتناب کنید. اما اگر به مشاهده نمایش جدید این فیلم علاقه‌مند هستید، به محض منتشرشدن این ویدیو می‌توانید آن را از طریق زومجی مشاهده کنید.

فیلم دِدپول داستان وِید ویلسون، مزدور معروفی را تعریف خواهد کرد که در گذشته عضوی از نیرو‌های نظامی بوده است. پس از آزمایشاتی که در ارتش روی این شخصیت انجام می‌گیرد، قابلیت بازیابی سلامتی و شوخی‌های بی حد و اندازه به این شخصیت اهدا می‌شود. هدف اصلی ویلسون در فیلم Deadpool شکار اشخاصی است که باعث از بین رفتن زندگی‌اش شده‌اند.

فیلم Deadpool به کارگردانی تیم میلر و نویسندگی رِیت رِیز، در تاریخ ۱۲ فوریه سال ۲۰۱۶ (بیست و سوم بهمن سال ۱۳۹۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

منبع: GamesRadar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده