نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

تصادف شدید یکی از طرفداران Fallout 4 با ماشین در هنگام تجربه بازی در خانه!

بن رز، یکی‌ از طرفداران بازی 4 Fallout که ساکن شهر اروینگ است، در حال تجربه این بازی بوده که ناگهان ماشینی وارد خانه او می‌شود و او را به شدت مجروح می‌کند! با زومجی و جزئیات این خبر عجیب همراه باشید.

چند روز پیش، ساکنین شهر اروینگ واقع در ایالت تگزاس در ایالات متحده، با اخبار عجیبی‌ روبرو شدند! بن رز، یکی‌ از طرفداران بازی فال‌اوت ۴ در حالی‌ که مشغول تجربه بازی در خانه‌اش بود، مورد اصابت یک خودرو قرار گرفت و به شکل خیلی‌ بدی مجروح شد! وی در توضیح این اتفاق به شبکه سی‌‌بی‌‌اس‌ گفت در حال بازی کردن فال‌اوت ۴ برروی ایکس‌باکس وان خودش بوده که ناگهان یک ماشین  هیوندای سوناتا پس از برخورد به دیوار خانه‌اش و خراب کردن آن‌، وارد نشیمن خانه او شده و به او برخورد کرده است! در این حادثه یکی‌ از مهره‌های کمر او ترک برداشته و تاندون آشیل پایش نیز پاره شده است.

t9kdk9cupmd0zoummoef

با این همه، وی بسیار شانس آورده است. زیرا با توجه به عکس‌های منتشر شده، سرنوشت او می‌توانست خیلی‌ بدتر رقم بخورد. به عقیده رز، چیزی که جان او را نجات داد، صندلی‌ مخصوص بازی‌ای بود که بخش اعظمی از ضربه‌ وارد شده را گرفت:

بدون شک چیزی که جان مرا نجات داد، صندلی‌ بود. صندلی‌ ضربه‌ اولیه را گرفت و من را از سر راه ماشین دور کرد. صندلی‌ باعث شد که من به زیر ماشین نروم.

راننده ماشین که بیمه هم نداشته، قصد داشته که از پارک در بیاید و بجای فشردن پدال ترمز، اشتباهی گاز داده است.

هم‌چنین به دلیل اینکه راننده ماشین بیمه نداشته است، یک کمپین جمع‌آوری پول برای بن راه‌اندازی شده که وی بتواند صدمات ناشی از این اتفاق ناگوار را جبران کند.

نظر شما درباره این اتفاق عجیب چیست؟

منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده