// یکشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

اینفینتی‌وارد طراح گیم‌پلی بخش تک‌نفره استخدام می‌کند

استودیو اینفینیتی‌وارد به تازگی آگهی استخدامی منتشر کرده که بر طبق توضیحات این آگهی قصد دارد یک طراح گیم‌پلی تک‌نفره برای یک بازی شوتر بسیار محبوب استخدام کند. برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

استودیو نام‌آشنای اینفینیتی‌وارد به دنبال یک طراح بخش تک‌نفره می‌گردد. این موضوع با انتشار آگهی استخدامی که اخیرا توسط این استودیو منتشر شده،‌ مشخص شد. در توضیحات این آگهی آمده است که آنها به دنبال یک طراح برای یکی از بهترین بازی‌های شوتر هستند. مسئولیت‌های فرد مورد نظر اینفینیتی‌وارد به شرح زیر است:

  • ایجاد گیم‌پلی سریع و همه‌جانبه به همراه لحظات به یاد ماندنی و تاثیر گذار
  • بهره‌گیری از مهارت‌های تکنیکی در حل مشکلات، ایجاد سیستم‌های مختلف و کدنویسی حالات منحصربفرد
  • استفاده از کدنویسی به زبان برنامه‌نویسی C به منظور تحقق بخشیدن به طرح‌ها

همچنین ملزومات به شرح زیر هستند:

  • خلاقیت و ابراز ایده‌های خود. به عنوان طراح انتظار می‌رود که در مقابل اعضای استودیو به معرفی اید‌ه‌های خود بپردازید.
  • شور و اشتیاق جدی برای بازی‌ها. چه از بازی‌های تیراندازی اول شخص لذت ببرید یا به بازی‌های کارتی علاقه‌ دارید، در هر صورت باید قادر به بررسی و بیان نقاط ضعف و قوت بازی‌ها باشید.
  • همکاری و ایجاد انگیزه با همکاران در جهت ایجاد گیم‌پلی ابتکاری و الهام بخش
  • توانایی در دریافت بازخورد از طراحان ارشد در جهت تکرار و بهبود طرح‌های خود
  • دارا بودن مهارت در سایر رشته‌‌ها از جمله هنر، انیمیشن، صوت و روایت
  • شناخت بازی‌های ما. نکات مثبت، منفی و روش بهتر کردن آن‌ها را بدانید.
  • اعتماد به نفس داشته باشید و نظرات خود را بیان کند. اگر برای پیوستن به اینفینیتی‌وارد اشتیاق دارید، آن را اثبات کنید.

استودیو اینفینیتی‌وارد درباره خود نیز در این آگهی چنین گفته است:

اینفینیتی‌وارد در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد و اولین استودیویی است که بازی Call of Duty را ساخت. بازی‌های این استودیو تاکنون ۲۰۰ جایزه در مراسم Game of the Year و ۱۰۰ جایزه در مراسم Editor's Choice به همراه تحسین و تمجیدهای فراوان دریافت کرده‌اند. در سال ۲۰۰۷، استودیو اینفینیتی‌وارد بازی Call of Duty 4: Modern Warfare را منتشر کرد که انقلابی در سبک تیراندازی اول شخص بود و استانداردهای تازه‌ای برای این سبک ایجاد کرد.

اخرین بازی‌ها ما Call of Duty: Modern Warfare 3 و Call of Duty: Ghosts رکورد سریع‌ترین کسب سود در بین تمامی محصولات سرگرمی را به نام خود ثبت کردند. در سال ۲۰۱۴، اینفینیتی‌وارد با نورسافت ادغام شد و دو تیم از بازی‌سازان با استعداد با هدف ساخت برترین بازی‌های ممکن در کنار یکدیگر قرار گرفتند.

اینفینیتی‌وارد در وودلند هیلز واقع در ایالت کالیفرنیا قرار دارد. این استودیو تحسین شده مفتخر است که یکی از پرشورترین و موفق‌ترین تیم‌های موجود در صنعت بازی‌سازی را در اختیار داشته باشد. ما علاقه‌مندیم که به اندازه بازی‌هایی که می‌سازیم سرگرمی ایجاد کنیم و این مورد را در محیط آرام و در عین حال سخت‌کوش استودیو نشان دهیم.

برای آشنایی بیشتر با سری Call of Duty می‌توانید قسمت‌های اول (جنگ جهانی دوم)، دوم (جنگاوری مدرن)، سوم (بلک اپس) و چهارم (ارواح) تاریخچه مجموعه بازی‌ های ندای وظیفه را در زومجی مطالعه کنید.

منبع: Gamasutra


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده