نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

آغاز کمپین تبلیغاتی عجیب و جالب فیلم Assassin's Creed

حساب رسمی‌ فیلم Assassin's Creed در توییتر، چند روز پیش و پس یک ماه که هیچ فعالیتی در این وب‌سایت نداشت، عکسی‌ از کارت ویزیت آلن ریکین، رئیس کمپانی ساختگی آبسترگو، توییت کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چند روز پیش، حساب رسمی‌ توییتر فیلم Assassin's Creed پس از حدود یک ماه که هیچ فعالیتی نداشت، عکسی‌ منتشر کرد که در آن‌ ما می‌توانستیم کارت ویزیت آلن ریکین، رئیس کمپانی ساختگی آبسترگو که در دنیای Assassin's Creed وجود دارد را مشاهده کنیم. در توضیح این توییت فقط عبارت ۱۲.۲۱.۲۰۱۶ (که تاریخ اکران فیلم است) دیده می‌شد:

Assassin's Creed Movie

نکته جالب این توییت، این است که با زنگ زدن به شماره تلفنی که بر روی کارت وجود دارد (که شماره یک شماره مربوط به ایالات متحده است) شما یک پیغام صوتی از طرف آقای ریکین می‌شنوید. اگر دوست دارید که پیغام این شخصیت ساختگی را بشنوید، می‌توانید با شماره ۹۱۶۲-۸۴۵-۶۴۶-۱  تماس بگیرید!

از طرف دیگر، ازیزیا آیمار، کارگردان محتوای این فیلم در حساب رسمی‌ توییتر خود، توییتی منتشر کرد و ضمن تبریک کریسمس اعلام کرد که در این پیغام، چند سرنخ در رابطه با داستان فیلم وجود دارد.

همچنین یکی از کاربران توییتر، ایمیلی به آدرس نوشته شده برروی کارت ویزیت فرستاد که در پاسخ ایمیل زیر را از آلن ریکین دریافت کرد:

Assassin's-Creed-EMAIL

در توضیح این ایمیل آمده که این نکته را در نظر داشته باشید که من تا تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵) در سفر کاری هستم و به ایمیل خود دسترسی خیلی محدود دارم. پیشاپیش برای تاخیر به وجود آمده از شما معذرت‌خواهی می‌کنم و هنگام بازگشت از سفر پاسخ شما را خواهم داد.

فیلم Assassin's Creed با بازی مایکل فاسبندر قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (۱ دی‌ ۱۳۹۵) و یک هفته پس از Star Wars Rogue One، فیلم فرعی مجموعه جنگ ستارگان، اکران شود و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این فیلم می‌تواند به اقتباس‌های سینمایی ناکام از روی بازی‌های ویدیویی پایان بدهد یا خیر.

در راستای دیگر اخبار مربوط به این فیلم، چندی پیش تصاویری از سر صحنه فیلمبرداری Assassin's Creed Movie منتشر شده بود که مایکل فاسبندر را در لباس مخصوصش نشان می‌داد. این فیلم توسط جاستین کورزل ساخته می‌شود که اخیرا از او فیلم مکبث باز هم با بازی فاسبندر اکران شده بود.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به ماریون کوتیارد (که او هم در فیلم مکبث بازی کرده)، جرمی آیرونز، برایان گلیسون و مایکل کنت ویلیامز اشاره کرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده