نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

بازی فرعی Triad Wars از مجموعه Sleeping Dogs به زودی به کار خود پایان خواهد داد

Triad Wars، بازی فرعی مجموعه Sleeping Dogs که مدتی‌ است در مرحله بتا به سر می‌برد، ۴ هفته دیگر به کار خود پایان خواهد داد و ادامه ساخت آن‌ لغو خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

یونایتد فرانت گیمز، سازنده بازی Sleeping Dogs و Triad Wars (بازی فرعی بر اساس این مجموعه) امروز با انتشار پستی در فروم رسمی‌ خود اعلام کرد که بتای Triad Wars در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۶ (۳۰ دی) به کار خود پایان خواهد داد و پروژه ساخت بازی لغو خواهد شد. در ادامه، این کمپانی افزود که بازی تا آن‌ زمان قابل دسترس است اما فروشگاه بازی، پول واقعی‌ را برای خرید محتوای اضافی قبول نخواهد کرد.

در بازی Triad Wars، طلا ارز رایج داخل بازی است و بازیکنان با استفاده از آن‌ می‌توانند بسته‌های مختلف و آیتم‌هایی‌ برای شخصی‌‌سازی بخرند. پیش از این برای اینکه آنها بتوانند طلا خریداری کنند، باید پول واقعی‌ پرداخت می‌کردند اما از امروز تا ۲۰ ژانویه که بازی به کار خود پایان دهد، طلا در بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد. همچنین این کمپانی در ادامه اعلام کرد که به زودی اطلاعات بیشتری درباره نحوه باز پس گرفتن پول طلاهای استفاده نشده منتشر خواهد کرد.

پست کامل منتشر شده در وب‌سایت یونایتد فرانت گیمز را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

از زمانی‌ که بتای محدود بازی Triad Wars کار خود را آغاز کرد، جنگ بین گروه‌های مختلف در خیابان‌های هنگ کنگ آغاز شد. ساختن امپراتوری‌های بزرگ و کشتن گنگ‌های حریف، از جمله کارهایی بود که بازیکنان در این بازی انجام می‌دادند. در طی‌ این مدت، ما بازخوردها، اطلاعات و داده‌های بسیار زیادی را از بازی جمع‌آوری کردیم. ما خیلی‌ دوست داشتیم که کاری کنیم که شما به بازی کردن ادامه دهید اما می‌دانیم که برای بسیاری از شما، این بازی چیزی نبود که شما انتظارش را داشتید. به همین دلیل می‌خواهیم از همینجا اعلام کنیم که بتای محدود بازی دقیقا ۴ هفته دیگر و در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۶ به کار خود پایان خواهد داد. در طی‌ این مدت شما می‌توانید کماکان به تجربه بازی ادامه دهید اما فروشگاه بازی پول واقعی‌ را قبول نخواهد کرد. برای اینکه شما بتوانید در این روزهای پایانی از بازی هرچه بیشتر لذت ببرید، طلا به صورت رایگان در بازی در دسترس خواهد بود و ما به زودی اطلاعات جدیدی را درباره نحوه باز پس گرفتن پول طلاهای استفاده نشده شما منتشر خواهیم کرد. از شما برای آزمایش بازی، پشتیبانی‌ و بازخوردهایتان نهایت تشکر را داریم.

اینکه لغو ساخت این بازی چه تأثیری بر روی مجموعه Sleeping Dogs دارد، هنوز مشخص نیست.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما این بازی را تجربه کردید؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده