نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

محتویات جدید بازی Star Wars Battlefront شامل قسمت هفتم فیلم جنگ ستارگان نمی‌شود

با اِکران فیلم Star Wars: The Force Awakens، برخی از طرفداران انتظار داشتند بخش‌هایی از این فیلم به‌عنوان محتوای جدید به بازی Star Wars Battlefront افزوده شود. اگر شما هم از این دسته افراد بودید، باید به اطلاعتان برسانیم که سازندگان هیچ برنامه‌ای برای انجام این کار ندارند.

در حالی‌که استودیو دایس برنامه درازمدتی برای اضافه‌کردن محتویات جدید به بازی Star Wars Battlefront از طریق بسته الحاقی دارد، برخی از علاقه‌مندان انتظار داشتند محتویات جدیدی با اتمسفر قسمت هفتم مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان به این بازی اضافه شود.

متاسفانه طی روزهای گذشته، زمانی‌که یکی از طرفداران در انجمن بازی Star Wars Battlefront در این رابطه سوالی پرسید، مدیر ارتباطات دایس در پاسخ گفت:

تنها تمرکز تیم ما روی سه‌گانه فیلم‌های اصلی این مجموعه است.

با انتشار این خبر، متاسفانه باید با این مسئله هم کنار بیاییم که شخصیت‌هایی مانند اَنیکِن، اِسکای‌واکِر یا حتی اُبی-وان از سه‌گانه فرعی مجموعه فیلم‌های Star Wars به بازی Star Wars Battlefront اضافه نخواهند شد.

دایس پیش از انتشار بازی Star Wars Battlefront از Season Pass این بازی با قیمت ۵۰ دلار رونمایی کرد که اکثر بازیکنان انتظار داشتند محتویات جدید آن شامل فیلم جدید و دیگر فیلم‌های این مجموعه هم بشود. با این حال تنها محتویات جدیدی که از طریق بسته الحاقی به بازی اضافه خواهد شد، از سه‌گانه اصلی این سری خواهد بود.

در حال‌حاضر علاقه‌مندان به بازی Star Wars Battlefront و فیلم Star Wars: The Force Awakens تنها می‌توانند از بسته الحاقی رایگان Battle of Jakku که به دنیای این فیلم مرتبط است لذت ببرند. با این حال لازم است بدانید که وقایع این بسته هفت سال پیش از آغاز فیلم Star Wars: The Force Awakens رخ می‌دهد.

تنها بازی‌ای که در حال‌حاضر محتویات فیلم Star Wars: The Force Awakens در آن وجود دارد، بازی Disney Infinity 3.0 است.

بازی Star Wars Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد و توانست در هفته اول انتشار، صدر جدول فروش بازی‌های هفته انگستان را تصاحب کند.

منبع: Attack Of The Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده