نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

خالق BioShock برای تولید محصول جدید خود از بازی هایی مانند Fallout الهام گرفته است

طی مراسم خیریه‌ای که شب گذشته برگزار شد، کِن لِوین، خالق مجموعه محبوب BioShock بیشتر در رابطه با محصول جدید خود و الهام‌گیری از بازی‌های متفاوت برای ساخت آن صحبت کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کن لوین، خالق مجموعه بایوشاک دیشب و طی مراسمی، درباره بازی جدید خود صحبت‌هایی کرد. وی در صحبت‌های خود گفته برای تولید این محصول جدید که در سبک اول‌شخص، علمی-تخیلی و نقش‌آفرینی است از چندین بازی بزرگ الهام گرفته است.

لوین با واردشدن به جزئیات، اعلام کرده برای تولید بازی جدید خود از بازی‌هایی مانند Dark Souls, System Shock, Fallout, Middle-earth: Shadow of Mordor, Civilization و حتی Dying Light الهام گرفته است. با این حال انتظار نداشته باشید که این بازی دقیقا شبیه به بازی‌های ذکرشده باشد. لوین گفته محصول جدید وی بیشتر شبیه بازی‌هایی است که در اوایل دوران بازیسازی خود تولید کرده است.

لوین درادامه صحبت‌های خود گفته است که نام‌گذاری بازی پروسه پیچید‌ه‌ای خواهد بود، چراکه وی هنوز مطمئن نیست چگونه می‌تواند بازی جدید خود را در نام آن توصیف کند. باتوجه به اینکه هنوز از این بازی به‌صورت رسمی رونمایی نشده، امکان این وجود دارد که محصول جدید لوین تا زمان معرفی تغییرات زیادی کند.

خالق مجموعه بایوشاک همچنین گفته بازی جدیدش یک محصول طراز اول (AAA) بزرگ نیست. لوین قصد دارد نخستین قدم خود برای ساخت بازی اختصاصی را آهسته بردارد.

لوین طی روزهای گذشته اطلاعات زیادی را در رابطه با بازی جدید خود با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت. وی در رابطه با عناصر اصلی محصول جدید خود چنین گفته بود:

بازی جدید ما در سبک علمی-تخیلی است که به‌شخصه علاقه شدیدی به آن دارم. عنصر اصلی بازی هوش‌مصنوعی، درک‌کردن معنای برنامه‌ریزی‌شدن و احساس این‌که شما توسط یک برنامه تولید شده‌اید، است.

عناصر نقش‌آفرینی، علمی-تخیلی، اول‌شخص و درک چیزهایی که بیرون از برنامه‌‌ریزی‌های انجام‌شده در سیستم خود دارید در بازی جدید ما بسیارمهم است. بنابراین در حال‌حاضر من به این ایده‌ها و طراحی آنها به بهترین شکل ممکن فکر می‌کنم. دیگر فکر نمی‌کنم که به گذشته بازگردم و مجددا روی دنیای مجموعه بایوشاک کار کنم.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده