نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

تریلر جدید فیلم موردانتظار Suicide Squad در تاریخ ۲۹ دِی پخش خواهد شد

در حالی‌که از تابستان امسال نمایش دیگری از فیلم موردانتظار Suicide Squad پخش نشده است، اما در تاریخ ۲۹ دِی قرار است همه چیز تغییر پیدا کند. با زومجی و اخبار سینما و تلویزیون همراه باشید.

اگر به‌خاطر داشته باشید، آخرین تریلری که از فیلم Suicide Squad پخش شد متعلق به نمایشگاه کامیک-کان ۲۰۱۵ بود.

در تاریخ ۱۹ ژانویه سال ۲۰۱۶، شبکه‌ی CW قرار است حدود ۳۰ دقیقه از برنامه‌های شبکه خود را به گروه Justice League (لیگ عدالت) اختصاص دهد. در این نیم ساعت نخستین تریلر از فیلم Wonder Women و البته ویدیوی جدیدی از فیلم جوخه‌ی انتحاری پخش خواهد شد. علاوه براین، قرار است نمایشی از فیلم Batman v Superman: Dawn Of Justice با توضیحات سازندگان هم پخش شود. هنوز مشخص نشده تمرکز اصلی این ۳۰ دقیقه‌ی جادویی روی چه چیزهایی خواهد بود. با این حال می‌توان انتظار مصاحبه با بازیگران این سه فیلم موردانتظار را داشت.

پیش از آغاز این نیم ساعت جادویی، شبکه‌ی CW حدود ۳۰ دقیقه از وقت خود را به سریال Legends Of Tomorrow، سریالی که از شخصیت‌های فرعی دو سریال Arrow و Flash تهیه شده است اختصاص خواهد داد. اگر قسمت‌های جدید دو سریال ذکرشده را تماشا کرده باشید، حتما متوجه حضور قهرمانان جدید فرعی در آنها شده‌اید. بنابراین در این ۳۰ دقیقه‌ی اختصاصی به‌صورت مفصل به مجموعه‌ی جدید «افسانه‌های فردا» پرداخته خواهد شد.

Legends Of Tomorrow

این برنامه که با نام Legends of Tomorrow: Their Time Is Now (افسانه‌های فردا: دوران آنها همین حالاست) شناخته می‌شود، شامل مصاحبه با بازیگران و همچنین پشت‌صحنه‌هایی هم از مراحل تولید سریال خواهد بود. سریال Legends Of Tomorrow که پخش آن از سال ۲۰۱۶ از شبکه CW آغاز خواهد شد، شامل شخصیت‌هایی مانند فایراِستورم، کاپیتان کُلد و وِیو هیتِر از سریال Flash، اَتُم و قناری سیاه (از سریال Arrow) که به قناری سفید تغییر کرده خواهد بود.

فیلم Suicide Squad با بازی جَرِد لِتو، برنده جایزه اُسکار، هارلی کوئین با بازی مارگوت رابی و دِدشات با بازی ویل اِسمیت، در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۶ (چهارده مرداد سال ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

از طرفی دیگر فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت که با کارگردانی زَک اِسنایدر، کارگردان فیلم Man Of Steel تولید شده، اوایل سال ۲۰۱۶ روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

علاوه براین، فیلم Wonder Women که مراحل فیلمبرداری آن هم‌اکنون در شهر لندن درحال پیگیری است، احتمالا در سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده