نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۱

The Last Guardian هنوز هم وجود خارجی دارد

شوهی‌ یوشیدا، رئیس استودیوهای سرگرمی سونی بارها اعلام کرد که مراحل ساخت بازی The Last Guardian در حال پیشروی است و ساخت این بازی کنسل نشده است.اما روز گذشته یکی از مدیران سابق سونی اشارات جالبی را به این بازی کرده است.
طرفداران پلی‌استیشن تقریبا در تمام رویدادهای بزرگ منتظر معرفی دوباره‌ی این بازی هستند، ولی در انتهای این رویدادها باز هم هیچ خبری از روند تولید این بازی نمی‌شود. اما روز گذشته یاسوهاید کوبایاشی، مدیرتولید سابق The Last Guardian اشارات عجیبی را به این بازی کرده است. طی پخش‌زنده‌ای که در مراسم توکایگی ژاپن انجام شده، زمانی که مجری این برنامه از  کوبایاشی خواست یک عبارت عاشقانه را برای طرفداران بنوسید، وی به نگارش این جمله پرداخت:
Hitokui no Owashi Toriko (بازی The Last Guardian در ژاپن با این نام شناخته می‌شود). تقریبا تمام طرفداران این عبارت را دوست دارند درسته؟ دوست دارم بدانم چه زمانی نوبت این بازی می‌رسد. دوست دارم این اتفاق هرچه سریع‌تر رخ بدهد.
The Last Guardian این جمله نظر یاسوهیرو کیتائو، یکی دیگر از مدیران سونی که مجری این پخش‌زنده بود را به خود جلب کرد. وی پس از دیدن این جمله گفت:
لطفا از من سوالی در این رابطه نپرسید!
با توجه به حرکات این دو نفر، به نظر The Last Guardian هنوز هم وجود خارجی دارد و بلاخره روزی نوبت معرفی دوباره‌ی آن می‌رسد. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا در رویداد E3 2015 سونی به معرفی دوباره‌ی این بازی خواهد پرداخت یا خیر؟ منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده