// سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰

الکترونیک آرتز: در طی 4 سال آینده تبلت‌ها قوی‌تر از کنسول‌ها خواهند شد

طبق صبحت‌های مدیر اجرایی الکترونیک آرتز، قدرت پردازش موبایل‌ها آنقدر سریع درحال افزایش است که در ۴ سال آینده از کنسول‌ها پیشی خواهد گرفت. برای خواندن جزئیات خبر با زومجی همراه شوید.

بلیک یورگنسون، مدیر ارشد امور مالی الکترونیک آرتز، باور دارد که تبلت‌ها به زودی تبدیل به بخش مهمی از صنعت بازی‌های رایانه‌ای خواهند شد. در طی کنفرانسی راجع به تکنولوژی، اینترنت و رسانه او توضیح داد که:

صحبت‌های من به این معنا است که در طی سه یا چهار سال آینده تبلت‌ها قدرت بیشتری نسبت به کنسول‌های معمولی خواهند داشت و این اتفاق باعث جذب طیف وسیع‌تری از مخاطبین به بازی‌های کنسولی خواهد شد. بازی‌هایی که همه جانبه‌تر، عمیق‌تر و شخصیت محورتر از بازی‌های ساده و ایستای موبایلی هستند که شما ممکن است به هنگام انتظار برای رسیدن اتوبوس بازی کنید. و ما به دنبال راه‌هایی هستیم تا این دو مدل بازی را به هم پیوند دهیم و بتوانیم تجربه‌ای به وجود آوریم که نه فقط همه جانبه، بلکه متحرک باشد. بتوانید در اتاق نشیمن، درون اتوبوس یا حتی خانه دوستتان آنها را بازی کنید. یعنی بسیار قابل حمل‌تر از آن‌گونه که امروزه مشاهده می‌کنید. برای ما این حرکت فرصت فوق العاده‌ای خواهد بود.

در رشد سریع و فوق العاده بازی‌های موبایل در میان مردم شکی نیست، و قطعا با افزایش قدرت تبلت‌ها که بر خلاف کنسول‌ها هر ساله صورت می‌گیرد، صحبت‌های این مدیر اجرایی دور از واقعیت نیست، حتی همین حالا هم قادر هستید تا بازی‌های کنسول خود را بر روی موبایل‌های قدرتمندی مانند سونی اکسپریا زد2 یا زد3 بازی کنید. باید صبر کرد و دید که آینده چه برنامه‌هایی برای صنعت بازی‌های رایانه‌ای در نظر گرفته است. لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده