// سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۵

بازی انحصاری IDARB در هفته‌ی اول عرضه‌ی خود یک میلیون بار دانلود شده است

آیا تاکنون بازی IDARB  را بر روی کنسول ایکس‌باکس وان خود بازی کرده‌اید؟ این بازی پلتفرمر دو بعدی با گذشت یک هفته‌ از زمان عرضه‌اش توانسته یک میلیون بار توسط کاربران دانلود شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.
این بازی با استفاده از ویژگی پشتیبانی ایکس‌باکس وان از هشت کنترلر همزمان، یک تجربه شبیه‌سازی دیوانه‌وار را در بخش چنده‌نفره‌ی آنلاین و آفلاین به ارمغان آورده است. مایک میکا از استودیوی اُدر اُوشن اینترکتیو، خالق این بازی متحیرکننده در مراحل توسعه‌ی بازی در توئیتر فعالیت مستمر و خوبی داشت و در تیتر خبرگزاری‌ها قرار می‌گرفت. در واقع توئیت‌های او بود که باعث فراگیر شدن بازی IDARB شد. خبر میزان فروش بازی توسط خود میکا اعلام شد:
بازی IDARB بیش از یک میلیون بار در هفته‌ی اول عرضه‌ی خود دانلود شده است. از همه تشکر می‌کنم. این بازی فقط روز یک‌شنبه به اندازه‌ی ۱۶ سال در مجموع توسط بازیکنان انجام شده است.
بله، درست شنیدید. بازیکنان تا این حد به انجام این بازی پرداخته‌اند. بسیاری از طرفدارانی که در حال انجام IDARB هستند، انتظار دارند که مشکل حالت ۲ به ۲ بازی به زودی حل شود. به هر حال سازنده‌ی بازی نمی‌‌خواهد چیزی را عرضه کند که احتمال کار نکردن آن وجود داشته باشد. در حال حاضر حالت ۲ به ۲ آن طور که باید و شاید خوب کار نمی‌کند. احتمالا در آینده این حالت بدون مشکل در دسترس قرار خواهد گرفت. زمانی که اطمینان حاصل شود این بخش درست کار می‌کند، به شما اعلام خواهیم کرد. سازنده‌ها در حال حاضر مشغول رفع این مشکل هستند. او آمار‌های دیگری نیز از بازی منتشر کرد. به عنوان مثال در بازه‌ی زمانی یک هفته از زمان عرضه‌ی بازی، ۱.۴ میلیون شخصیت توسط بازیکنان ساخته‌ شده است. آیا تاکنون بازی IDARB  انجام‌ داده‌اید؟ اگر هنوز موفق به تجربه‌ی این بازی نشده‌اید، بد نیست تا نگاهی به آن بیندازید. منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده