// جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۹

همکاری Housemarque با Eugene Jarvis برای ساخت بازی جدید

سازنده بازی Resogun و Super Stardust از همکاری خود با غول بازی سازی دهه‌ی هشتاد میلادی Eugene Jarvis پرده برداشت. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.
یوجین جارویس طراح سیستم‌های آرکیدی همچون Defender و Robotron: 2084 در دهه‌ی هشتاد میلادی است . هاوس‌مارک  در رابطه با این پروژه‌ی جدید اطلاعات زیادی ارائه نکرده، اما این شرکت تاکید کرده که بازی جدیدی در راه است. بازی‌های قبلی استودیو از دو عنوان آرکید روبوترون : ۲۰۸۴ و دیفندر  اقتباس شده بود. یوجین جارویس در رابطه با این همکاری افزود:
زمانی که رزوگان را دیدم، نتوانستم باور کنم که هاوس‌مارک چگونه توانسته بازی دیفندر را وارد بعد جدیدی کند و با خودم فکر کردم همکاری ما چگونه خواهد شد؟ جارویس در ادامه افزود: اکنون می دانم که این همکاری انفجاری می شود.
یوجین پیتون جارویس در سال ۱۹۸۰ بعد از پیوستن به شرکت ویلیام که بعد ها به Midway  تغییر‌نام پیدا کرد، اولین بازی آرکید خود دیفندر را برای آتاری منتشر کرد. او که یکی از بزرگان بازی‌های آرکید است، نام خود را در عناوین محبوبی مانند ‌Blaster، Robotron: 2084، Smash TV، Narc و سری Cruis ثبت کرده است. هاوس‌مارک کار بر روی بازی Resogun را ادامه می دهد و در هفته پیش‌رو Super Stardust Ultra را برای پلی استیشن ۴ منتشر می کند. این استدیو امسال نیز دو عنوان Dead Nation و Alienation را منتشر خواهد کرد. به نظر شما این همکاری به چه شکل خواهد بود؟ آیا باز شاهد باز تولید افسانه‌ای دیگر از عناوین محبوب جارویس مانند روبوترون خواهیم بود؟ منتظر نظرات شما هستیم. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده