نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰

توضیحات سازندگان The Witcher 3: Wild Hunt در رابطه با دلایل تاخیر بازی

تا به حال دوبار در عرضه‌ی بازی The Witcher 3: Wild Hunt تاخیر وارد شده است و بسیاری از کاربران دوست دارند دلیل اصلی این مسئله را بدانند. طی جلسه‌ی پرسش و پاسخی که با چند تن از سازندگان این بازی انجام شده، توضیحات جامعی در رابطه با دلایل انجام این کار داده شده است. با زومجی همراه باشید.
The Witcher 3: Wild Hunt ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۴ عرضه شود، اما با اولین تاخیر عرضه‌ی آن به تاریخ ۵ فوریه و پس از آن به ۱۹ می موکول شد. فلسفه‌ی استودیو سی‌دی پراجِکت رِد برای عرضه‌ی بازی این است که به هیچ وجه بازی ناتمام را عرضه نمی‌کند:
دلیل تاخیر بازی ساده است، The Witcher 3: Wild Hunt در آن زمان برای عرضه در بازار آماده نبود. اگر به اطراف خود نگاه کنید، این روزها عکس‌العمل‌های بدی نسبت به بازی‌های ناتمام و پر ایراد وارد می‌شود. دریافت نظرات برای بهتر کردن بازی خوب است، اما ما نباید بازی ناتمام را عرضه کنیم و هیچ‌وقت هم این کار را انجام نمی‌دهیم.
اعضای سی‌دی پراجِکت رِد دوست دارند زمانی که یک بازی را عرضه می‌کنند، به آن بازی و انتشار آن افتخار کنند:
این مسئله همیشه برای ما و اعضای استودیو مهم بود که یک بازی کامل و بدون مشکل را عرضه کنیم تا به جای عذرخواهی از مشکلات بوجود آمده، به بازی خود افتخار کنیم.
اگرچه ناشران دیگر بدون توجه به مشکلات بازی آن را در زمان مقرر عرضه می‌کنند، اما سی‌دی پراجِکت رِد با وجود خشم طرفداران از تاخیر یک بازی موردانتظار، عرضه‌ی The Witcher 3: Wild Hunt را برای دومین بار به تاخیر انداخت:
دوست نداریم نام ناشر خاصی را ببریم، اما برخی‌ها بودند که بازی خود را به صورت ناتمام و با مشکلات فراوان عرضه کردند. ما از آن دسته افراد نیستیم و با رو به رو شدن با عواقب تاخیر یک بازی و افزایش  روند تولید آن، یک بازی قابل قوبل را در هر زمینه عرضه می‌کنیم.
The Witcher 3 در این روزها که برخی از ناشران بازی‌های خود را با مشکلات فراوان عرضه می‌کنند، باید به وجود استودیویی همچون سی‌دی پراجِکت رِد افتخار کرد. این استودیو سابقا اعلام کرد ۱۶ بسته‌ی الحاقی رایگان را برای The Witcher 3: Wild Hunt عرضه خواهد کرد. پس از انجام این کار و تاخیر The Witcher 3: Wild Hunt برای رفع اشکالات آن، این استودیو حسابی خود را در دل طرفداران صنعت بازی‌های ویدیویی جا کرده است. طی روزهای اخیر مصاحبه‌‌ای با جوناس مَتسون از استودیو سی‌دی پِراجکت رِد انجام شد و وی در رابطه با زندگی وحشی در بازی The Witcher 3: Wild Hunt توضیحات جالبی را داد:
موجودات مختلف در مناطق گوناگون وجود دارند. شیوه‌ی رفتار و الگوی حرکت هر موجود با دیگری متفاوت است. بنابراین در بازی، خرس‌ها مشغول ماهی‌گیری، گرگ‌ها در گروه‌های خود و موجودات خطرناک در دل غارها مخفی شدند.
متسون همچنین تایید کرد سطح (Level) موجودات بازی با شخصیت شما بالا نمی‌رود. The Witcher 3: Wild Hunt شما را مجبور می‌کند در هر منطقه با احتیاط وارد شوید، چراکه مشخص نیست در گوشه و کنار این دنیا چه چیزهایی انتظار شما را می‌کشد.
در بازی باید نگران آب و هوا هم باشید. زمانی که هوا طوفانی است نباید داخل آب بروید، چراکه کنترل شخصیت یا قایق در این وضعیت بسیار دشوار است. در آب و هوای بارانی هارپی‌ها (یکی از موجودات بازی که قابلیت پرواز دارند) به شما حمله و کشتی شما را تکه پاره می‌کنند.
بازی The Witcher 3: Wild Hunt که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است، در تاریخ ۱۹ مِی (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی، پیشنهاد می‌کنیم پیش‌نمایش The Witcher 3: Wild Hunt را از دست ندهید. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده