نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۴

Fable Legends به عنوان یک بازی رایگان عرضه خواهد شد

کمپانی مایکروسافت امروز در خبری اعلام کرد بازی Fable Legends به عنوان یک بازی رایگان برای ایکس باکس وان و ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
Fable Legends که در سبک بازی‌هایی همچون Dota 2 است، در زمان عرضه به صورت رایگان عرضه می‌شود و هر دو هفته یک بار یک قهرمان جدید به آن اضافه می‌شود. زمانی که قهرمانان از بازی حذف شوند، تنها راه بازی کردن با آن‌ها پرداخت پول داخل بازی یا پول واقعی برای خرید آن‌ها است. شما همیشه می‌توانید منتظر بازگشت قهرمانان به بازی و دریافت مجدد تجربه‌های کسب شده‌ی خود با آن‌ها باشید. کاربرانی که علاقه‌مند به تجربه‌ی بازی با شخصیت‌های منفی هستند، باید برخی از ماموریت‌های داستانی بازی را به اتمام برسانند.اگر وقت به اتمام رساندن این ماموریت‌ها را ندارید، می‌توانید با پول داخل بازی یا پول واقعی به خرید شخصیت‌های منفی بپردازید. در بازی با سه نوع صندوق رو به رو خواهید شد. برخی از صندوق‌ها به شما زره، سلاح و آیتم‌های دیگر را می‌دهند و مثل همیشه با پرداخت پول داخل بازی یا پول واقعی، می‌توانید در شهر اصلی بازی به خرید صندوق‌های مختلف بپردازید. تمام کاربران به فصل اول بازی Fable Legends به صورت رایگان دسترسی خواهند یافت و قهرمانان، ضد قهرمانان، ماموریت‌های جدید و هیولاهای جدید در ادامه به فصل اول اضافه خواهند شد. دیوید اِکِلبِری، کارگردان Fable Legends گفت تمام کاربران می‌توانند کل بازی را به صورت رایگان تجربه کنند و هیچ منطقه یا چیزی در بازی با پرداخت پول واقعی باز نمی‌شود:
برخی بازی‌های رایگان مانند World of Tanks هستند که نام آن‌ها بیشتر شبیه یک بازی پولی برای پیروزی در بازی است. بهترین کار برای کاربران Fable Legends تجربه‌ی بازی بدون پرداخت پول است. در ادامه اگر خواستند، می‌توانند برای خرید چیزهای مختلف از پول خود استفاده کنند. من دوست دارم تجربه‌ی آن‌ها از این بازی آن‌قدر لذت‌بخش باشد که در میان خرید یک قهرمان یا مدل‌موی جدید میان دو راهی قرار بگیرند. این احساسی است که ما دوست داریم به مخاطبان خود اراپه دهیم و با ارائه‌ی ساعاتی خوش، نشان دهیم که وقت آن‌ها ارزش زمان سپری شده را داشته است.
fable-legends-rgb-8e2ss-horiz-6000-preview اِکِلبِری در ادامه گفت برای خرید یک قهرمان در بازی، باید حدود چهارده روز بازی کنید تا مقدار پول کافی برای انجام این کار را بدست آورید. بنابراین با صبر و حوصله، می‌توانید بدون پرداخت پول واقعی قهرمانان خود را خریداری کنید:
مایکروسافت دوست ندارد از کاربران پول اضافی بگیرد. ما دوست داریم جامعه‌ای را بسازیم که کاربران آن تا مدت‌زمان طولانی در آن بازی کنند.. اگر روز اول بازی‌ای را خریداری کنید و از خرید خود پشیمان شوید، این سیستم به هیچ‌وجه کار نمی‌کند. اگرچه برخی از بازیکنان ما هیچ‌وقت در بازی هزینه‌ای نمی‌کنند، اما داشتن کاربرانی که با ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان به بازی کردن Fable Legends می‌پزدازند برای ما ارزشمند است.
بازی Fable Legends در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۵ برای ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. منبع:‌VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده