// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۰

تماشا کنید: مینی کوپر جدید در بروزرسانی امروز Gran Turismo 6

بروزرسانی جدید Gran Turismo 6 به همراه اتومبیل‌های جدید، بهبود تنظیمات رنگ‌بندی و تغییرات بیشتر امروز برای کنسول پلی‌استیشن 3 منتشر شده است.  با زومجی همراه باشید.
قرار است امروز بروزرسانی جدیدی برای Gran Turismo 6 که در انحصار پلی‌استیشن 3 است منتشر شود. در این بروزرسانی  برای اولین بار اتومبیل MINI Clubman Vision Gran Turismo به بازی الحاق می‌شود. بعد از دریافت این بروزرسانی شما می‌توانید از تنظیمات [ویزیون جی‌تی] اتومبیل را خریداری کنید. درصورتی که علاقه به خریداری این اتومبیل جدید ندارید می‌توانید با اتمام رویدادهای فصلی  به آن دست پیدا کنید - البته باید عجله کنید چون این اتومبیل برای مدت محدودی فعال خواهد بود.
MINI Clubman Vision Gran Turismo MINI Clubman Vision Gran Turismo
Mid-Field Raceway جدیدی نیز به بازی اضافه می‌شود. این اتومبیل محبوب در سری Gran Turismo از نو بازسازی شده و برای شماره ششم عرضه می‌شود. حالت B-Spec نیز برای تمامی حالت‌ حرفه‌ها در دسترس است. حالت رنگ‌کردن هم گسترش داده شده است. از این پس امکان سفارشی کردن قسمت عقب (بال عقب) اتومبیل امکان‌پذیر شده است. شما می‌توانید با مراجعه به تنظیمات رنگ‌بندی، به این ویژگی دست پیدا کنید. در ادامه برای دو اتومبیل مزدا LM55 و شرولت 2X رنگ‌بندی بیشتری دردسترس قرار خواهد گرفت. از دیگر تنظیمات و بهبود‌های اعمال شده می‌توان به کاهش قدرت برگشتی از چرخ‌ها به فرمان در سری Red Bull X  اشاره کرد. ویدیویی نیز از این بازی منتشر شد است : تصاویر:منبع: PlayStation


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده