// دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۰

سازندگان Mass Effect 4، این بازی را مدهوش کننده و شگفت‌انگیز می‌دانند

ظاهرا سازندگان بازی Mass Effect 4 از نتایج آزمایش داستان بازی و محیط طراحی شده شگفت‌زده و راضی هستند. اینطور که به نظر می‌آید بازی در نمایشگاه E3 2015 نیز به نمایش در خواهد آمد. برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.
بعد از موفقیت بازی Dragon Age: Inquisition، طرفداران توقع دارند تا شرکت بایووِیر در همه‌ی زمینه‌ها بازی Mass Effect 4 را به خوبی توسعه دهد. بازی Mass Effect در فضایی جدید با تمرکز بر شخصیتی به غیر از شِپِرد اتفاق خواهد افتاد. متاسفانه، اطلاعات رسمی زیادی از جزئیات بازی نداریم. یکی از افرادی که در صنعت بازی نفوذ دارد با حساب کاربری Shinobi602 در سایت نئوگاف گفته است که Mass Effect 4 مقیاسی بزرگتر از Dragon Age: Inquisition خواهد داشت. طبق شنیده‌ها حدود ۲۰۰ توسعه‌دهنده بازی در حال کار برروی Mass Effect 4 هستند. این بازی با داستانی کاملا جدید و مکانیزم‌های گیم‌پلی بروزتر احتمالا در سال ۲۰۱۶ برای سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود. سازندگان بازی در صفحه توئیتر خود اطلاعات هیجان‌انگیزی  را در رابطه با نحوه‌ی توسعه‌ بازی به اشتراک گذاشته‌اند. کریس واین، مدیر تیم توسعه Mass Effect 4 در جواب سوالی که از او پرسیده بود آیا اخبار جدیدی از بازی Mass Effect در E3 امسال منتشر می‌شود یا خیر، او پاسخ داد که «صبر کنید و ببینید!» کریس در پاسخ سوالی در رابطه با نحوه‌ی شکل‌گیری داستان بازی نیز پاسخ داد که «جهان Mass Effect مدهوش کنند و شگفت‌انگیز است.» جاناتان وارنر نیز در توئیتر خود نوشت:
امروز روز فوق‌العاده‌ای در بایوویر بود! کمی‌ پیشتر نگاهی به جهان بازی انداختم و به نظرم عالی بود.  امروز نگاهی به داستان بازی‌ نیز انداختم و به شکل عجیبی از نتایج آن خوشحال هستم.
برای اخبار جدید باید به انتظار نشست. در صورت انتشار اخبار جدید، حتما با شما در میان خواهیم گذاشت. منبع: GamePur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده