// دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۵

رابرت بولینگ به سمت معاون ارشد و مدیر نوآوری استودیو هامبل باندل منصوب شد

رابرت بولینگ کارمند سابق استودیوی اینفنتی وارد و موسس استودیوی روبوتوکی در مقام معاون ارشد و کارگردان به شرکت هامبل باندل پیوست. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
بولینگ در این رابطه توضیح داد که:
هامبل باندل به دلیل آزادی‌ای که به بازیکنان می‌دهد، فرصت‌هایی که برای سازندگان به وجود می‌آورد و خیرخواهی در انجام هر قسمت از تجارت خود برای مدتی الهام بخش من بود. من بخاطر پیوستن به آن‌ها بسیار هیجان زده هستم. با گذارندن بیش از یک دهه در صنعت بازی سازی به خوبی با سختی‌ها و رنج‌های ساخت یک بازی، عرضه کردن آن و جذب مخاطبین جدید آشنا شده‌ام. من بسیار هیجان زده‌ام تا سنت گذشته که کشف راه‌های جدید مربوط به عرضه بازی‌ها برای سازندگان و دادن آزادی به بازیکنان و پشتیبانی از آن‌ها است را  در سمت خود به عنوان معاون ارشد و کارگردان در هامبل باندل ادامه دهم.
بولینگ قصد دارد تا در شغل جدید خود، با تمرکز بر روی کشف محصولات و پروژه‌های نوآورانه و گسترش ارزش اصلی هامبل باندل، آینده این شرکت را بسازد. این خبر درست یک ماه پس از اعلام بسته شدن استودیوی روبوتوکی منتشر می‌شود، بولینگ خودش موسس این استودیو در سال ۲۰۱۲ بود که پس از آن شروع به ساخت بازی‌ای در سبک ترس و بقا با نام Human Element کرد که قرار بود برای کنسول‌های نسل جدید و رایانه‌های شخصی عرضه شود. مراحل ساخت این بازی فعلا تا اطلاع ثانوی متوقف شده است. بولینگ خودش در این رابطه توضیح داد که:
اعضای استودیو به صورت فعال درحال مذاکره با ناشرین جدید هستند تا بتوانند نسخه‌ای کامل از بازی را عرضه کنند. متاسفانه من قادر نبودم دیگر از پول شخصی برای توسعه و ساخت بازی تا پیدا کردن یک ناشر جدید و بستن قرارداد استفاده کنم.
بولینگ سابقا از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ به عنوان مسئول برنامه‌ها و استراتژی‌های استودیوی اینفنتی وارد مشغول به کار بود و بر روی مجموعه Call of Duty  نظارت می‌کرد. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده