// شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۵

تاریخ انتشار دقیق بازی Infinite Crisis مشخص شد

استودیوی توربین و شرکت برادران وانر سرانجام یک تاریخ انتشار دقیق برای بازی Infinite Crisis مشخص کرده‌اند. در ادامه با زومجی همراه باشید.
این بازی از سال ۲۰۱۱ در حال ساخت و توسعه بوده و در سال ۲۰۱۳ هم نسخه‌ی آزمایشی آن در دسترس قرار گرفت. جفری استیفل، تولیدکننده‌ی بازی می‌گوید:
بازی Infinite Crisis در سال‌های گذشته با کمک میلیون‌ها بازیکنی که نسخه‌ی‌ آزمایشی بازی را تجربه کرده‌اند، مسیر تکامل گسترده‌ای را پیموده است. ما طراحی، بروزرسانی و تقریبا همه‌ی جوانب بازی را براساس بازخورد‌های بازیکنان تنظیم کرده‌ایم و اکنون آماده‌‌ایم تا بازی را به صورت رسمی عرضه کنیم.
آخرین بروزرسانی بازی به خاطر حضور روزانه‌ی بازیکن در بازی پاداش‌هایی را مثل لباس جدید، سکه‌ی رایج در بازی به او می‌دهد. همچنین قابلیت matchmaking (بالانس کردن تعداد بازیکنان در بخش آنلاین) نیز در بازی بهبود یافته است. هوش مصنوعی نیز پیشرفت قابل توجهی داشته و بدین ترتیب بازیکنان دارای هوش مصنوعی در نقشه‌ی Coast City (یک نقشه ۵ به ۵ که بازیکنان باید به پایگاه دشمن نفوذ کنند و زودتر از رقیب خود هسته‌ی قدرت آن‌ها را نابود کنند) رفتار‌های جدیدی از خود نشان می‌دهند. این بازی فقط دارای بخش چندنفره‌ی آنلاین بوده و شخصیت‌های کمیک دی‌سی در آن حضور دارند. بازی شامل دو گروه قهرمانان و تبهکاران DC است و دو جبهه‌ی بخش چند نفره با حضور آنان انجام می‌شود. بازی Infinite Crisis در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین ۱۳۹۴) به صورت رایگان برای رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. نظر شما درباره‌ی این بازی چیست؟ما را از نظرات خود آگاه سازید. منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده