// شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۰

تشکر ویژه سازندگان بازی Goat Simulator از هیدئو کوجیما در لیست عوامل و دست اندرکاران

با اینکه کونامی به پاک کردن نام هیدئو کوجیما از تاریخ شرکت خود ادامه می‌دهد، اما توسعه دهندگانی هستند که در خلاف این راه حرکت می‌کنند. سازندگان بازی Goat Simulator، نام کوجیما را به لیست عوامل و دست اندرکاران آن اضافه کرده اند.

استودیوی کافی ایستین با انتشار تصویر زیر در صفحه‌ی رسمی فیس‌بوک بازی، علاوه بر افزودن نام کوجیما به لیست عوامل و دست‌اندرکاران، مانند بسیاری از طرفداران بازی‌های ویدیویی خواستار بازگشت ساخت .P.T یا همان بازی لغو شده Silent Hills شده‌ است. پس از تایید لغو ساخت بازی Silent Hills توسط کونامی نسخه‌ی دمو P.T, نیز از فروشگاه پلی‌استیشن حذف شد.

Goat Simulator

استودیو کافی ایستین در صفحه‌ی رسمی فیس‌بوک خود نوشت:

ما شنیده ایم که نام هیدئو کوجیما از لیست عوامل و دست‌اندرکاران بازی Metal Gear Solid 5 حذف شده است. به همین دلیل ما او را به لیست دست‌اندرکاران بازی Goat Simulator اضافه می‌کنیم.

احتمالا کوجیما بعد از عرضه‌ی بازی Metal Gear Solid 5 در پایان سال جاری میلادی از کونامی جدا می‌شود، تا این سازنده‌ی بزرگ بازی‌ها به اسطوره‌ای آزاد تبدیل شود.

استودیو کافی ایستین از کوجیما دعوت نیز کرده است:

کوجیما، شما همیشه برای همکاری می‌توانید به نا بپیوندید!

در همین حال، هرچند دموی P.T از روی سرورهای آمریکای شمالی سونی برداشته شده است اما دموی این بازی هنوز برروی سرورهای اروپا پلی‌استیشن قرار دارد. بنابراین در صورتی که شما قبل از پاک شدن این دمو آن را دانلود کرده‌اید، هنوز فرصتی را برای دریافت دوباره آن دارید. سازندگان Goat Simulator، ماه گذشته نیز در اقدامی خواستار الحاق این بز به بازی دوتا ۲ شده بودند.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده