نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تاریخ انتشار و اطلاعاتی راجع به گیم‌ پلی بازی PES 2016

به دنبال معرفی بازی PES 2016 و قرار گفتن نیمار، بازیکن برزیلی باشگاه بارسلونا به عنوان ستاره این بازی، روز گذشته شرکت کونامی به انتشار اطلاعات بیشتری راجع به بازی اعم از تاریخ انتشار و جزییات گیم‌پلی آن پرداخت.

این بازی ۲۷ شهریور سال جاری (۱۸ سپتامبر) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر خواهد شد. عرضه PES 2016 مصادف با سالگرد ۲۰ سالگی این سری است و بنا بر گفته‌های کونامی، بازی به ریشه‌ها و ارزش‌های اصلی سری PES تمرکز خواهد کرد.

دانلود ویدیو

بازی PES 2016 توسط موتور بازی‌سازی فاکس اِنجین توسعه داده خواهد شد، همان موتوری که بازی مورد انتظار Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain نیز بر پایه آن ساخته شده است. کونامی در این‌باره گفت:

هر قسمت کوچکی از بازی بهبود یافته تا محصول قابل توجه دیگری عرضه شود. محصولی که بر روی تجربه واقعی فوتبال تمرکز دارد.

در میان دیگر موارد، PES 2016 قصد دارد تا یک سیستم پیشرفته برخورد و تصادم را ارائه دهد، سیستمی که می‌تواند با محاسبه مقابله به مثل نتیجه‌ای منحصر به فرد از تقابل دو بازیکن داشته باشد. این بازی همچنین کنترل بیشتری به بازیکنان وقتی در هوا هستند می‌دهد. با استفاده از آنالوگ سمت چپ می‌توانید با بازیکن روبه‌رو خود بجنگید یا برای زدن ضربات سر یا روی‌پا به دنبال جایی بهتر بگردید.

PES 2016 همچنین شامل بهبودهایی در نبردهای تن‌به‌تن نیز می‌شود. بهبودهایی که می‌تواند به بازیکنان کمک کند تا به شکلی واقعی در این نبردها پیروز شوند. از دیگر ویژگی‌های جدیدی که به بازی اضافه شده می‌توان به دفاع و تکل‌های بازی و همچنین هوش‌مصنوعی بهتر بازیکنان اشاره کرد.

به علاوه، PES 2016 شامل شادی‌های پس از گل جدی و جلوه‌های گرافیکی بهتر مانند آب‌وهوای پویا (بازیکنان در هوای بارانی روی زمین لیز می‌خورند و می‌افتند) و یک دوربین جدید واید می‌شود. همچنین در این بازی می‌توانیم شاهد انیمیشن‌های جدید بازیکنان، فیزیک جدید توپ و بهبودهایی در بخش مَستر لیگ و myClub باشیم.

کونامی یک قرارداد سه ساله جدید برای حق استفاده از لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا، یوفا امضا کرده است.

اطلاعات بیشتر پیرامون PES 2016 این هفته در نمایشگاه E3 2015 منتشر خواهد شد.

[alert variation="alert-info"]اگر مایل هستید تا از بازی‌های تایید شده نمایشگاه E3 2015 مطلع شوید، مقاله لیست بازی‌های تایید شده برای E3 2015 را از دست ندهید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده