نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

بازی Street Fighter 5 در نمایشگاه کامیک-کان پَنِل اختصاصی خود را خواهد داشت

بازی Street Fighter 5 که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های مبارزه‌ای (یا شاید تنها بازی مبارزه‌ای موردانتظار) سال آینده است، در نمایشگاه سالانه کامیک-کان که در شهر سَن دیِگو برگزار خواهد شد پَنِل اختصاصی خود که توسط کپ‌کام اداره می‌شود را خواهد داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در تاریخ ۹ جولای (هجدم تیرماه)، فرانسیس مائو از کپ‌کام، مدیر اجرای پنل Street Fighter 5 در نمایشگاه کامیک-کان خواهد بود.

براساس اطلاعات منتشرشده، در این پنل در رابطه با اخبار جدید این بازی مبارزه‌ای  با علاقه‌مندان بحث و گفتگو می‌شود. یوشینوری اُنو، تهیه‌کننده سری Street Fighter به عنوان «مهمان ویژه اختصاصی» به این پنل ملحق خواهد شد.

کسانی که در این نمایشگاه شرکت کنند و به این پنل ملحق شوند، اطلاعات جدیدی را هم از جدیدترین تور کپ‌کام بدست خواهند آورد.

بازی Street Fighter 5 قرار است سال آینده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود. سونی با نمایش جدید گیم‌پلی بازی Street Fighter 5 در E3 2015، اعلام کرد نسخه آزمایشی این بازی در انحصار پلی‌استیشن 4 خواهد بود.

تنها راه تجربه این نسخه، پیش‌خرید بازی و دریافت کد مربوط برای شرکت در نسخه آزمایشی است. همچنین اگر دوست دارید اطلاعات جدیدی را از خصوصیات جدید گیم‌پلی Street Fighter نسبت به نسخه‌های قبلی مبارزان خیابانی بدست آورید، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده