نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

اختصاصی زومجی: نمایی از بت‌موبیل در Batman: Arkham Knight

بازی Batman: Arkham Knight سه‌شنبه هفته گذشته منتشر شد و ما هم به خاطر قولی که به کاربران عزیزمان دادیم، درحال بررسی این بازی هستیم. اما تا زمان آماده‌شدن بررسی کامل بازی، با زومجی همراه باشید تا بخش‌هایی از گیم‌پلی بسیارزیبای این بازی را در ویدیو مشاهده کنید.

مانند اکثر بازی‌های امروزی، بازی Batman: Arkham Knight در زمان عرضه دارای یک بسته بروزرسانی بزرگ با حجم ۳.۵ گیگابایت است. اما بدون دانلود این بسته هم من در چند ساعت ابتدایی هیچ مشکلی را در نسخه پلی‌استیشن 4 بازی ندیدم.

اما بهتر است کمی در رابطه با گیم‌پلی بازی برای شما صحبت کنم تا بیشتر در جریان خصوصیت آن قرار بگیرید. بَت‌موبیل یکی از قابلیت‌های جدید بازی است که گیم‌پلی بازی را هیجان‌انگیزتر، خاص‌تر و تکنیکی‌تر کرده است. این وسیله تنها برای مبارزات خیابانی تولید نشده و در بخش‌های مختلف بازی، حسابی به بتمن در راه رهایی گاتام از مجرمانی که از در و دیوار آن بالا می‌روند کمک می‌کند.

فکرکنم اکثر شما دوست دارید در رابطه با شخصیت آرکام نایت بدانید، خیالتان را راحت کنم، هیچ‌گونه اطلاعاتی در رابطه با هویت این شخصیت در زومجی منتشر نخواهد شد، اما می‌توانم به شما بگویم شخصیت‌پردازی آرکام نایت جان بیشتری به داستان بازی داده است.

بیشتر از این منتظرتان نمی‌گذارم و شما را دعوت به تماشای ویدیو اختصاصی زومجی از گیم‌پلی بازی Batman: Arkham Knight می‌کنم:

دانلود ویدیو

با زومجی همراه باشید تا در روزهای آتی و با بررسی بازی Batman: Arkham Knight، شما را از عملکرد این بازی که آخرین نسخه ساخته شده از سری بتمن آرکام است باخبر سازیم.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده