نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۳

بازی آرکید Angry Birds فوق العاده به نظر می رسد

تا به حال به این فکر کرده‌اید که موجودات بامزه‌ی بازی Angry Birds را با قلاب سنگ واقعی هدف بگیرید؟! به تازگی دستگاه‌های آرکیدی برای این بازی ساخته شده است که عمق و طول را نیز به بازی اضافه کرده‌اند. با زومجی همراه باشید.

شاید قبلا انواعی از ماشین‌های آرکیدِ بازی Angry Birds را دیده باشید، اما همه‌ی آنها تنها بازی را از روی موبایل به صفحه نمایش‌های بزرگ منتقل می‌کردند و برای شما نمایش می‌دادند. اکنون یک بازی آرکید رسمی از این بازی قرار است عرضه شود که بسیار جالب‌تر از تمام Angry Birds هایی است که تا بحال بازی کرده‌اید.

بر اساس گزارش Arcade Heroes، این دستگاه آرکید با دستگاه‌های قبلی‌ای که از این دست دیده بودید متفاوت است. طول کابین این دستگاه ۸ فوت (حدودا ۲.۵ متر) است و یک صفحه نمایش ۵۵ اینچی نیز در عقب محفظه‌ی آن قرار گرفته است. فاصله‌ی زیاد ابتدا و انتها‌ی (تا نمایشگر) محفظه‌ی داخل کابین این دستگاه به خاطر قلاب سنگی است که برای این دستگاه تعبیه شده است! استفاده از این قلاب سنگ به معنی ایجاد تجربه‌ی جدیدی برای بازی‌کنندگان Angry Birds خواهد بود. شما پیش از این، بازی را به صورت دو-بعدی و بر روی صفحه‌های موبایل یا کامپیوتر انجام می‌دادید، اما اکنون می‌توانید مهارت‌های خودتان در پرتاب پرندگان خشمگین را با اضافه شدن عمق و طول بیازمایید و از قلاب سنگ هدف را بر روی مانیتور انتهای کابین نشانه بگیرید.

این ماشین آرکید هم اکنون تا روز کارگر در آمریکا (اولین دوشنبه‌ی ماه سپتامبر) فقط به صورت انحصاری در مراکز تفریحیِ Dave & Buster’s در دسترس است اما پس از آن در سایر اماکن نیز عرضه خواهد شد.

منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده