نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

تماشا کنید: تریلر انتشار بلو-ری فیلم Tomorrowland

بخش سرگرمی‌های خانگی والت دیزنی، تاریخ انتشار نسخه بلو-ری فیلم Tomorrowland به کارگردانی برد بیرد را اعلام کرد. این فیلم در تاریخ ۱۳ اکتبر(۲۱ مهر) هم برروی بلو-ری و هم به صورت دیجیتالی منتشر می‌شود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

فیلم Tomorrowland که توسط برد بیرد کارگردان برنده اسکار ساخته شده است، به زودی به صورت دیجیتالی و برروی بلو-ری منتشر خواهد شد. Tomorrowland که یک ماجراجویی رمزآلود را روایت می‌کند، از هنرپیشگانی مانند جورج کلونی در فیلم بهره می‌برد. داستان فیلم، داستان فرانک (با بازی کلونی) و کیسی (بریت رابرتسون) را روایت می‌کند که باهم برای پیدا کردن مکان رمزآلودی به نام Tomorrowland که جایی‌ در بین فضا و زمان است همراه می‌شوند.  کاری که آنها باید بکنند، سرنوشت دنیا و خودشان را دستخوش تغییرات بنیادی‌ای خواهد کرد.

فیلمنامه فیلم توسط نویسنده سریال «گمشده»، دیمون لیندلاف و برد بیرد نوشته شده است که اقتباسی است از داستانی به همین نام که به قلم لیندلاف، برد و جف جنسن نوشته شده است. Tomorrowland تماشاگران را به سفری پر از ماجراجویی درون بعدی جدید می‌برد.

از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به هیو لاوری در نقش دانشمندی به نام دوید نیکس، تیم‌ مک‌گراو، رفی کسیدی، جودی گریر، کترین هان، کیگان‌ مایکل کی‌ و توماس رابینسون اشاره کرد.

فیلم در تاریخ ۱۳ اکتبر(۲۱ مهر)  بر روی بلو-ری و به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد. در زیر نیز می‌توانید تریلر جدید این فیلم را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده