// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۷

معرفی بازی موبایل March of Empires: یک استراتژی خوش‌ساخت و لذت‌بخش

در بازی Marsh of Empires (مارش امپراطورها: جنگ سلاطین) به نبردی در قرون وسطی بروید و با دوستان خود اتحادی قدرتمند را در محیطی با پشتیبانی از زبان فارسی تشکیل دهید.

کمپانی گیم‌لافت را همواره با بازی‌های باکیفیتی می‌شناسیم که برای گوشی‌های همراه منتشر کرده است. بازی‌هایی که در کنار رایگان بودن، ساعت‌ها گیم‌پلی را به علاقمندان ارائه می‌دهند و چشمان بازیکنان را روی نمایشگر قفل می‌کنند. اگر بخواهیم از بازی‌های این کمپانی در سبک اتومبیل رانی یا شوتر اول شخص بگذریم، گیم‌لافت به ویژه در زمینه‌ی انتشار بازی‌های استراتژی خلاقیت بسیاری دارد. در این مقاله می‌خواهیم نگاهی به بازی March of Empires یا با نام ایرانی‌اش مارش امپراطورها: جنگ سلاطین بیندازیم و شما را هرچه بیشتر با این بازی خوش‌ساخت و البته آنلاین آشنا کنیم.

بازی استراتژی March of Empires تلاشی برای دستیابی به حکومتی افسانه‌ای است. حکومتی که باید در بدو ورود به بازی پادشاهی آن را از میان سه حکومت با نا‌م‌های پادشاه کوهستان (Highland King)، نورتن سزار (Northen Czar) و سلطان صحرا (Desert Sultan) انتخاب کنید و سپس با ورود به بازی وارد جهانی پر از ویژگی‌های ریز و درشت شوید. نکته مهم فارسی شدن این بازی است که فرصتی عالی را به بازیکنان در ارائه تجربه‌ای کامل از بازی داده است. به لطف فارسی شدن بازی می‌توانید تمام نکات و توضیحات شخصیت‌ها را بشنوید و به صورت کامل از جزئیات بازی آگاه شوید.

بازی Marsh of Empires
بازی Marsh of Empires
بازی Marsh of Empires

با شروع بازی و انتخاب حکومت مورد نظر خود، باید به ساخت و ساز در قلعه بپردازید و به مرور منابع مورد نیاز برای گسترش حکومت را فراهم کنید. پادگان، کارگاه، خانه یا سفارت، تنها بخشی از سازه‌هایی هستند که باید برای سرعت بخشیدن به پیشرفت خود بنا کنید. اما آنچه بازی مارش امپراطورها را خواستنی می‌کند، محتوای بسیار آن است. گیم‌پلی بازی تنها به ساخت چند ساختمان ساده و آموزش نیروهایی برای حمله به سایر حکومت‌ها خلاصه نمی‌شود و به طور خلاصه با ورود به هر کدام از منوهای بازی، به گستره‌ای از ویژگی‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. به عنوان مثال، با توجه به سطح، امکان تجهیز مبارز به سلاح، زره یا سایر موارد را دارید که به ویژه در مبارزات اهمیت بسیاری دارد. از سوی دیگر ائتلاف مکانی است که با یافتن متحدان جدید، در کنار دریافت کمک و امتیاز اجتماعی قادر به مذاکره با سایر اتحاد‌ها یا آتش بس با ائتلاف‌ها خواهید بود. ائتلاف‌ها نقشی اساسی را برای بقا در نقشه‌ی عظیم Marsh of Empires دارند و حضور در این ائتلاف‌ها فرصتی عالی را برای پیشرفت سریع‌تر مهیا می‌کند.

دیگر ویژگی بازی ماموریت‌های متنوعی است که با انجام دادن آنها می‌توانید جوایز منحصر به فردی را به دست بیاورید. از سوی دیگر مارش امپراطورها مینی گیم‌های بسیار ساده‌ای را نیز به صورت روزانه برای آزادسازی آیتم‌های جدید در اختیارتان می‌گذارد که از جمله آنها می‌توانیم به انداختن تاس اشاره کنیم. شما همینطور می‌توانید برخی از نیروها را برای ماجراجویی‌ اعزام کنید که در صورت موفقیت پاداش‌هایی از جنس منابع را دریافت می‌کنید.

اگر بازی‌های گیم‌لافت را تجربه کرده باشید، حتما از گرافیک خیره کننده محصولات این کمپانی روی گوشی‌های موبایل خبر دارید. بازی Marsh of Empires انیمیشن و گرافیک زیبایی دارد و در طول بازی می‌توانید از نقشه عظیم آن و همینطور ساختمان‌های زیبای این بازی اندروید و آیفون لذت ببرید. هر یک از حکومت‌های بازی ویژگی‌ منحصر به فردی دارند و باید در ابتدای بازی با دقت حکومت مورد نظرتان را انتخاب کنید. تفاوت‌های بصری هر یک از حکومت‌ها و تنوع موجود در گیم‌پلی بازی، مارش‌ امپراطوری را به محصولی با کیفیت تبدیل کرده است که تجربه آن به ویژه برای عاشقان بازی‌های استراتژی پیشنهاد می شود.

متن جایگزین
 متن جایگزین
 متن جایگزین

بازی Marsh of Empires، هرچند مدت‌ها از انتشارش برای پلتفرم‌های مختلف می‌گذرد، اما هنوز هم میان بازیکنان محبوب است. علاوه بر این، به تازگی شاهد اضافه شدن زبان فارسی به این بازی بوده‌ایم که فرصت مناسبی را برای حضور هرچه بیشتر بازیکنان ایرانی فراهم کرده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Marsh of Empires

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده