نویسنده: تیم زومجی
// جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۹

بهترین بسته‌الحاقی سال ۲۰۱۵

مفهوم بسته‌الحاقی یا همان دی‌ال‌سی خودمان (!) در سال‌های اخیر دست‌خوش تغییرات زیادی شده است. برای مثال اگر به چند سال قبل‌تر برگردیم، بازی Warcraft 3 با محتوای Frozen Throne توانست به یک اثر کامل‌تر تبدیل شود و این بسته حتی محتوایی بیش‌تر از خود بازی داشت. یا در یک مورد مشابه دیگر، بسته‌الحاقی Lord of Destruction بازی DIablo II به اندازه یک بازی کامل محتوای جدید به آن اضافه کرد. ولی مفهوم بسته‌الحاقی در طی سال‌های اخیر تغییر زیادی داشته و بازیسازان بزرگ برای اضافه کردن چندی سلاح، لباس، نقشه یا یک ماموریت یکی دو ساعته چندین دلار پول از گیمر دریافت می‌کنند. در این بین در سال ۲۰۱۵ شاهد بسته‌های الحاقی زیادی بودیم. در همین اواخر سال بسته Bikers برای Driveclub عرضه شد که سازندگانش در استودیو اوولوشن واقعا در پشتیبانی از بازی گل کاشته‌اند، بسته The Taken King بازی Destiny که این بازی و دنیای جذابش را وارد مرحله جدیدی کرد، بسته‌های الحاقی اکثرا رایگان استودیو سایانیکس برای بازی Rocket League که آن را بیش‌از پیش مفرح‌تر کردند، بسته A Matter of Family برای Batman: Arkham Knight و در نهایت بسته‌الحاقی Hearts of the Stone برای The Withcer 3 که یکی از بهترین دی‌ال‌سی‌های چند سال اخیر بازی‌های ویدیویی بود.

این بسته‌الحاقی که در حال حاضر فقط ۸ یورو قیمت دارد و همچنین می‌توان آن را با خرید Expansion Pass بیست یورویی بازی نیز خریداری کرد، یک خط داستانی کاملا جدید به ویچر 3 اضافه می‌کند که واقعا لحظه به لحظه آن لذت‌بخش است و دقیقا همانند داستان اصلی بازی پر از پیچیدگی‌ها و ماجراجویی‌های جدید است. معرفی شخصیت‌های جدید که به بهترین شکل ممکن شخصیت‌پردازی شده‌اند در کنار آیتم‌های متنوع اضافه شده بازی باعث می‌شوند که از ماموریت‌های این بسته‌الحاقی دقیقا به اندازه خود بازی لذت ببرید.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

به‌علاوه این بسته‌الحاقی نزدیک به ۱۲ ساعت گیم‌پلی به بازی اضافه می‌کند که شاید حتی از نسخه کامل بسیاری از بازی‌های بزرگ دیگر هم بیش‌تر باشد. نبرد‌های سخت و در عین حال لذت‌بخش با غول‌آخر‌های بازی یکی دیگر از نکات مثبتی است که سی‌دی پراجکت رد با عرضه Hearts of the Stone به ویچر 3 اضافه کرده است. همچنین در این بسته‌الحاقی شاهد محیط‌هایی به مراتب تاریک‌تر و مخوف‌تر نسبت به نسخه اصلی بازی هستیم که حس و حالی جدید و متفاوت در آن ایجاد می‌کنند.

در حالت کلی استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رِد با عرضه بسته‌الحاقی Hearts of the Stone برای ویچر 3 علاوه بر فراهم کردن لحظات لذت‌بخش برای طرفداران، مفهوم جدیدی به دی‌ال‌سی‌ها بخشید و به بازیسازان دیگر نیز یاد داد که یک بسته‌الحاقی واقعی باید به چه شکلی باشد! خوش‌بختانه طرفداران بازی ویچر در سال ۲۰۱۶ هم می‌توانند یک بسته‌الحاقی دیگر را با نام Blood and Wine تجربه کنند که به گفته سازندگان محتویات آن حتی از Hearts of the Stone هم وسیع‌تر و کامل‌تر خواهد بود.

واقعا این میزان تغییرات جدید در یک بسته‌الحاقی که سی‌دی پراجکت رِد فراهم کرده است قابل تقدیر است و بر اساس تمام دلایلی که در عظمت این دی‌ال‌سی ذکر کردیم، بسته‌الحاقی The Witcher 3: Hearts of the Stone با شایستگی در رتبه اول بهترین بسته‌الحاقی سال از دیدگاه تیم زومجی قرار می‌گیرد.


حالا نوبت شما است تا بهترین بسته الحاقی سال ۲۰۱۵ را انتخاب کنید:

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده